Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 944 van 1214 EersteEerste ... 4448448949349429439449459469549941044 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.431 t/m 9.440 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rakker Bekijk bericht
    Veelgestelde vraag hier, maar ik word helemaal gek.. Ik ben net de hele stad rondgefiets, Formido, Gamma, Hubo, Kwantum, Carpet Right, Hema, Action.. Maar nergens hebben ze (goed) zelfklevend klittenband! En als ze het hadden was het van dat dunne witte voor hordeuren etc. Iemand nog tips?
    Bij de Gamma zouden ze het moeten hebben, maar dat is wel verschrikkelijk duur. Ik heb zelf een vel (oogjes)klitteband en een rol (haakjes)klitteband besteld bij Banzai Effects, was toen veel goedkoper.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimS Bekijk bericht
    Bij de Gamma zouden ze het moeten hebben, maar dat is wel verschrikkelijk duur. Ik heb zelf een vel (oogjes)klitteband en een rol (haakjes)klitteband besteld bij Banzai Effects, was toen veel goedkoper.
    Bij de Gamma hebben ze van die ronde klittenbandjes van ongeveer 2cm diameter. 20 stuks voor 95ct geloof ik. Met 6 daarvan heb ik mijn Cry Baby erg vast gezet en met 2 stuks per behuizing heb ik mijn overige effecten vastgezet. Natuurlijk wel eerst goed ontvetten met ammonia (oid).

De "dons" stukjes gooi ik trouwens gelijk weg

Senior Member

Standaard

Bij de Zeeman, 39ct per 10 setjes van vierkante klitteband. Op mijn boardje doen ze 't perfect. Ik heb 't per toeval ontdekt, maar ze hebben 't standaard in het assortiment..en hééél goedkoop..

Senior Member

Standaard

Ik heb mijn zelfklevende klitteband van de Hema! Werkt ook prima!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nils47 Bekijk bericht
    Ik heb mijn zelfklevende klitteband van de Hema! Werkt ook prima!
    Werkt op zich prima, maar bij mij begint die zooi wel los te laten. Vooral mn wah blijft bijna onmogelijkn op z'n plaats, net als mijn Rat, waar rubber dopjes onder staan die niet zo 1,2,3 verwijderd kunnen worden.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    Werkt op zich prima, maar bij mij begint die zooi wel los te laten. Vooral mn wah blijft bijna onmogelijkn op z'n plaats, net als mijn Rat, waar rubber dopjes onder staan die niet zo 1,2,3 verwijderd kunnen worden.
    Eerste wat ik met mijn Rat deed, was die rubberpootjes verwijderen. Gewoon de schroeven eruit, dopjes eraf, schroeven erin. Wel blijf je dan met het uitstekende batterijklepje.

Die pootjes heb ik trouwens gebruikt voor onder op m'n pedalenplank

Senior Member

Standaard

Bij pedalen met voetjes doe ik altijd dubbelzijdige tape onder het pedaal, dun triplex plaatje eronderplakken en daar het klitteband op. Mits goed gemonteerd zit dicht goed vast hoor.

Sowiezo werkt klitteband 10x beter op stof, vandaar dat ik mijn pedalboard met hoedenplank stof heb bekleed.

Senior Member

Standaard

Zoek eens op 3M Dual Lock. Topspul, wordt ook professioneel vaak toegepast.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Zo, had gisteren binnen een uur op marktplaats mijn showmaster 24 verkocht, dus nu maar een 48 besteld ^^.
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Klittenbandtip: plak de 'haakjes' niet op de pedalen, maar op het bord. Is wat handiger wanneer je de pedalen even op het tapijt wilt zetten
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten