Ik zal die van mij dan ook maar eens posten. Toen ik alleen maar een tuner gebruikte, ging het nog zonder bord. Maar met de groei aan pedalen van de laatste jaren, is dit toch veel handiger.
De verhoging wordt voorlopig nog niet gebruikt. Er is plaats voorzien voor een voeding onder deze verhoging, maar dat is ook nog toekomstmuziek.
![]()
Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
Stoomboot - Groupies
*nieuwsgierig* Wat voor engl hangt er aan dit pedalboard?
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Thunder Reverb combo. Normaal gezien zou er ook nog een JVM footswitch op moeten, maar die is echt te groot en de Marshall gaat toch nooit mee op stap.
Stoomboot - Groupies
Veelgestelde vraag hier, maar ik word helemaal gek.. Ik ben net de hele stad rondgefiets, Formido, Gamma, Hubo, Kwantum, Carpet Right, Hema, Action.. Maar nergens hebben ze (goed) zelfklevend klittenband! En als ze het hadden was het van dat dunne witte voor hordeuren etc. Iemand nog tips?
Laatst gewijzigd door Rakker; 27 januari 2010 om 18:17
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Wellicht in het verkeerde topic, maar welke fuzz-pedalen hebben een blend-knop? Ofwel: dat je clean in je gefuzz-te signaal kunt mengen?
De Engl is inderdaad mijn main amp. De JVM wordt vooral thuis gebruikt, maar is ook makkelijk als backup (een head neemt nu ook niet zoveel plaats in en ik kan hem gewoon aansluiten op de speaker van mijn combo).
Ik woon trouwens nog in een dorpje waar ik mijn JVM wat kan opendraaien![]()
Stoomboot - Groupies
Favorieten/bladwijzers