Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 19 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 188

Discussie: Bling King

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 december 2008
    Locatie
    Noord Holland
    Berichten
    828

    Standaard

    die grover imperials zijn volgens mij een hele verbetering, super mooi

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Je zou ook kunnen kijken naar Sta-Tites van Grover. Die zouden ook niet misstaan. Bovendien is de ratio van 1:18 van die dingen super.

  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hedge Bekijk bericht
    Je zou ook kunnen kijken naar Sta-Tites van Grover. Die zouden ook niet misstaan. Bovendien is de ratio van 1:18 van die dingen super.
    thx voor de tip. die zijn wel chique, lekker vintage, voor deze gitaar wat te low profile maar ik ga dat wel onthouden voor enkele meer vintage minded projecten die er komen.
    vooral die kleinere ratio vind ik interessant. jammer dat ze die keuze niet hebben bij gewone tuners, dacht ik toch

  4. #114

    Standaard

    Die moeten er sowieso op barno, als je over de top gaat, doe 't dan goed!

    Gaaf wordt deze hoor, mensen in mijn klas vroegen me waar ik nou weer naar zat te kijken, nou, een dikke vette glitter gitaar dus!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    In het weekend maak ik muziek en op maandag meld ik muziek.

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    butt shot ...
    de coverplaatjes hebben nog nooit zo goed gepast. ne mens leert bij ...

    de candy is binnen dus binnenkort komen de full frontal nude pics, ik ga voor harde edoch stijlvolle porno
    Heb in de Twang King (links) de valco vervangen door een Duesy p90, klinkt veel beter in balans met de GUN brug pup. De valco komt in de Bling King

    nog enkele final coats op de Bling King. klein beetje freeswerk (de cavity voor halspup moet iets geruimd zodat de polepieces juist onder snaren komen)


  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard

    It's a doozy! Mooi dat de pups nu beter in balans zijn, maar als ik een wat mildere voor je moet wikkelen dan hoor ik het wel.

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oigun Bekijk bericht
    It's a doozy! Mooi dat de pups nu beter in balans zijn, maar als ik een wat mildere voor je moet wikkelen dan hoor ik het wel.
    nee hoor, de pup is perfect, alleen die valco heeft gewoon te weinig definitie in vergelijking met de gunpup

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    min of meer af. moet nog es gepolijst worden. geen goede foto's maar wel al een impressie








  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard








  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard








 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top