Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 18 van 26 EersteEerste ... 81617181920 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 171 t/m 180 van 252

Discussie: tom's 7th-fan

Senior Member

Standaard

wat een luxe man, zo'n soldeerillegaal in huis. zou ik ook moeten hebben
    èn een lakillegaal

Senior Member

Standaard

lichte vlekken krijg je nooit, doordat het een abrassief is, neemt het kleurstof van het ebben op.

Het is een idee om het geen 2x te kleuren.

Ik zal het wel merken, de volgende keer.

s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

Senior Member

Standaard

Waar kan je zo'n soldeerillegaal kopen ? En komt die alleen in actie door wat peper in zijn gat te steken (gezien de pepermolen voor hem op tafel) ?
    Het ziet er allemaal illegaal netjes uit die elektronicaruimte, om nog maar te zwijgen van de spiegel, die je als gitaar kan gebruiken ...
    “Lean your body forward slightly to support the guitar against your chest, for the poetry of the music should resound in your heart.” - Andres Segovia

GuitarPlansCollection

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Waar kan je zo'n soldeerillegaal kopen ? En komt die alleen in actie door wat peper in zijn gat te steken (gezien de pepermolen voor hem op tafel) ?
    Het ziet er allemaal illegaal netjes uit die elektronicaruimte, om nog maar te zwijgen van de spiegel, die je als gitaar kan gebruiken ...

Ziet er goed uit allemaal!

Senior Member

Standaard

Die soldeerillegaal heeft van mij heel wat hulp gekregen, dus het is een beetje van de moetens

Die peper was voor de soep tijdens het atelier feestje. (jaja, hij krijgt ook eten)

Ik was vergeten capacitors te kopen, dus de donderdag kon de gitaar niet afgesoldeerd worden.

Maar valoosj wou het zo graag dat hij nog in z'n eigen verzameling is gaan piepen, heeft er nog 2 gevonden, en is ze voor het feestje nog komen afsolderen. Illegaal, maar zalig werkvolk

s.

Senior Member
    Brugge, deel van een pretpark op de grens van Nederland, Duitsland, Luxemburg en Frankrijk

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Die soldeerillegaal heeft van mij heel wat hulp gekregen, dus het is een beetje van de moetens

Die peper was voor de soep tijdens het atelier feestje. (jaja, hij krijgt ook eten)

Ik was vergeten capacitors te kopen, dus de donderdag kon de gitaar niet afgesoldeerd worden.

Maar valoosj wou het zo graag dat hij nog in z'n eigen verzameling is gaan piepen, heeft er nog 2 gevonden, en is ze voor het feestje nog komen afsolderen. Illegaal, maar zalig werkvolk

s.
    En nu heb je nog de naam van je illegaal verklapt ook! Arbeidsinspectie!!!
    When in Doubt, Fuck it.
    When not in Doubt... get in Doubt!

Remember kids: eat your parents, stay in sleep, don't do school, honor your vegetables and get eight hours of drugs every night.

Senior Member

Standaard

alsof niemand het hier wist ...

Valoosj, wat is dat nu weer? Russisch? Pools??

s.

Standaard

Natuurlijk staan we allemaal bij overheid en politie bekend onder onze gitaarnet-schuilnamen
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door aaronstonebeat Bekijk bericht
    Natuurlijk staan we allemaal bij overheid en politie bekend onder onze gitaarnet-schuilnamen
    haha, ik zie ze al noteren op de belastingsinspectie: "ene Valoosj klust bij een Stijn Kenens" Maar ene die dan gejost is )

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kakihara Bekijk bericht
    Peper in mijn gat? Liever niet.

Stijn heeft mij zeer goed geholpen met de fijne afwerking van mijn gitaar (ik zou wel eens willen weten hoe amateuristisch ze er anders had uitgezien) dus in ruil verzorg ik zijn elektronica ruimtes. Hij had ze al netjes geshield, alleen stonden de knoppen wat dicht bijeen naar mijn zin. Maar soit, korte bedrading is dan ook aanwezig voor zij die daar altijd op kicken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stijnkenens Bekijk bericht
    Illegaal, maar zalig werkvolk

Gelukkig beseft Stijn dat de chance wederzijds is.

Ohja, Barno, ga hem nu nog niet aangeven he, ik begin zeer binnenkort aan mijn Jazzmaster en hier en daar zal Stijn nog wel van pas komen
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten