Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 26 EersteEerste ... 111920212223 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 259
    Senior Member

Standaard

Lijkt mij dat de vrije markt uiteindelijk de echte reële waarde bepaalt. Als je een TOL preamp voor 600 euro al moeilijk kwijt raakt, dan heb je met een vraagprijs van 1000 euro een probleem. Wel zuur als je zelf veel meer hebt betaald, en verwacht/hoopt dat de afschrijving een stuk minder is. Heeft natuurlijk wel te maken met de slappe markt op dit moment, maar blijft overeind dat ie op dit moment dus blijkbaar niet veel meer waard is dan 600 euro.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee Bekijk bericht
    Lijkt mij dat de vrije markt uiteindelijk de echte reële waarde bepaalt. Als je een TOL preamp voor 600 euro al moeilijk kwijt raakt, dan heb je met een vraagprijs van 1000 euro een probleem. Wel zuur als je zelf veel meer hebt betaald, en verwacht/hoopt dat de afschrijving een stuk minder is. Heeft natuurlijk wel te maken met de slappe markt op dit moment, maar blijft overeind dat ie op dit moment dus blijkbaar niet veel meer waard is dan 600 euro.
    "Hij staat niet in de weg". Misschien trekt de markt nog wel aan en kan ik er ineens wel 1000,- voor krijgen. Maar ja: misschien ook niet...

De CAE 3+ wordt vreemd genoeg nog wel veel in gehandeld en goede prijzen voor betaald, terwijl de IE4 meer opties heeft, een kanaal meer en qua klank en feel zeker niet onderdoet aan de CAE.

Onbekend maakt onbemind?

Senior Member

Standaard

Hey Harold,
    Ik denk dat je daar wel een punt hebt wbt. 'onbekend maakt onbemind'. Je ziet het bij meer gear. Neem als voorbeeld H&K; zij maken echt topklasse buizen-amps, qua prijs ook in het hoger segment. Neem als voorbeeld de duotone, huidige nieuwprijs (combo) 2200 euro ofzo. Er staat er al tijden 1 te koop voor 750 euro vraagprijs. Wordt niet verkocht...
    Als je het geld niet nodig hebt, en het ding staat niet in de weg, dan heb je de luxe dat je kunt wachten. Je zult in deze tijd echter per se van dingen af moeten voor het geld of wat voor reden dan ook. Dan heb je met sommige gear echt een probleem. Het is voor bepaalde gear echt een kopersmarkt op dit moment.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door El Bastardo
    als je niet weet wat je nodig hebt, heb je waarschijnlijk niks nodig.

Standaard

Het spijt me te zeggen Harold dat ik inderdaad wel heel erg benieuwd was naar de preamp. Ik heb m dus maar gekocht. Volgende week zal die hier wel zijn.
    Aangezien mn CAE 3+ beter werkt met mn Jcm900 stack dan met de VHT 2502 heb ik m maar gekocht om die ook weer te gaan gebruiken
    Ik ber er erg benieuwd naar en het was natuurlijk geen geld. Als tie net zo goed is als mn TOL100 head dan wordt ik helemaal happy. Daar heb ik toen ook EL34's in gedaan en ondanks de gedeelde toonregeling was het een fantastische amp die alleen maar wegging omdat mn CAE net zo goed was. Als de Egnater IE4 voldoet heb ik er een fantastisch rackje naast. Aangezien ik maar geen AxeFx kon vinden en de Eleven Rack me een het twijfelen bracht hoop ik hier wel een leuke aanwinst mee te hebben... Ik ben erg benieuwd dus...

Nu eens kijken of er nog wat leuke dingen loskomen zoals tuners, fx processors, racklade's & powerstripjes...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Lol @ Nocki. Wat een verrassing :P.
    Als je geen haast hebt met verkoop van gear verkoopt het meestal vanzelf wel. Dit soort spul verliest z'n waarde nauwelijks. 't Is alleen wel erg afhankelijk van de markt.

Senior Member

Standaard

Laat iemand dit alsjeblieft zo snel mogelijk ophalen, zo goedkoop ga je het nooit meer krijgen:
    http://link.marktplaats.nl/322731202
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Damn, dat is wel een hele toffe set voor een hele toffe prijs!
    Als iemand het nou koopt wil ik de Studio Preamp voor een leuk prijsje wel!! overnemen (voorinput is kapot, maar ik zal toch de achterkant gebruiken)

Standaard

Zeer zeker een leuke set maar die eindtrap is wel behoorlijk overkill he.
    Je zou natuurlijk ook slechts een kant kunnen gebruiken en de ander als backup, maar dan heb je weer geen stereo optie..
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Standaard

http://link.marktplaats.nl/318236206
    Een rocktron Multivalve voor een nette vraagprijs vanwege het ontbreken van een voeding.
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

TC Electronic 1280 Digital Delay voor 250 euro. Enige wat eraan mankeert, volgens de verkoper, is dat de batterij vervangen moet worden. Apart dat hij dat een defect noemt, hoe moeilijk kan dat zijn?

Iemand enige ervaring met dit toestel? Lijkt me wel een puik apparaat.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten