Wilde er trouwens nog even aan toevoegen dat de dramatische volumeboost wanneer het pedaal word ingeschakeld, veroorzaakt word dankzij de tonesuck.
Wilde er trouwens nog even aan toevoegen dat de dramatische volumeboost wanneer het pedaal word ingeschakeld, veroorzaakt word dankzij de tonesuck.
Wanneer het pedaal uitstaat zuigt hij veel tone, waardoor je clean volume al een stuk lager ligt. Dus als je het pedaal inschakelt is het verschil in volume erg groot. Als hij straks true bypass is, zuigt hij geen tone meer en zal het volume verschil tussen uit en aan niet meer zo groot zijn.
Of zit die tonesuck er ook in als hij aan staat?
Er verscheen vandaag een oude WH10 op 2ehands.be zonder prijs, dus ik de verkoper een mailtje gestuurd met de vraag wat hij ervoor wou hebben en dat bleek € 125,- te zijn.
Ik had toen terug gestuurd dat de reissue maar 85 kost.
Hij natuurlijk reageren met dat de oude beter klinken, etc.
Ik weer terug gemaild dat ik toch liever een metalen behuizing heb.
En dan nu zijn priceless reactie: "Laat me eens weten hoe de reissue is, ik gebruikte mijn versie eigenlijk gewoon niet uit schrik voor hem te breken"
![]()
Overigens wel een nette prijs voor een originele!
Haha, zo freakin' herkenbaar. Ik heb de mijne 3 jaar geleden gekocht voor €120, er is sindsdien geen enkele andere wah die mij aanstaat maar zit ook zo met de schrik om hem kapot te trappen. Wel zeer beu met die reissue natuurlijk. Zit je daar dan met je 'vintage' WH10 die net hetzelfde klinkt als de WH10v2 maar wel een mindere behuizing heeft ...
Favorieten/bladwijzers