Bestaan er guides die uitleggen hoe je zoiets in elkaar steekt?
Voor mij nog niet van toepassing maar ben nieuwsgierig naar hoe dit werkt & in mekaar steekt.
Bestaan er guides die uitleggen hoe je zoiets in elkaar steekt?
Voor mij nog niet van toepassing maar ben nieuwsgierig naar hoe dit werkt & in mekaar steekt.
Een gitaar & een AMP, laten we daarmee al beginnen !
Als je in de topiclijst kijkt, staan er al 4 stickies die je al heel erg goed op weg helpen![]()
Heb net mijn pedalboard overhoop gehaald.
Van:
naar:
Keten: Maxon OD-808 -> Tu-2 -> Echotone -> CE-1 -> LPB-1
Ik heb ruimte over, die wil ik invullen met een reverb pedaal denk ik.
Deze univibe is echt goed. Had eerst een Mofaux, die was ook lekker, maar ging wat minder goed samen met een vieze toon. Dat is met deze univive geen enkel probleem. Julian Sas gebruikt ook deze.
Heb hem nooit gebruikt met de foot controller. Die is om de speed aan te passen, toch?
Eindelijk zover dat ik mijn pedalboard in elkaar heb kunnen zetten met dit als resultaat:
Signaal:
Gitaar > Muff > Wah > Java Boost > Overdrive > Rat > Tube Driver > Keeley Comp > Boss Comp > Mistress > Chorus > Volume > Delay > Mesa Quad > Roland Mixer. Via de Send/Return van de mixer kan het signaal nog naar een Ensoniq DP/4, een Roland Reverb, een Roland Delay. De output van de Roland mixer gaat naar een Palmer PDI-05 en door naar een Allen & Heath GL2-S. Op de GL2-S zit nog een Yamaha Rev7 en een Roland Dimension D... en van daar krijg ik het signaal op mijn koptelefoon... ;-)
@t Rocker_71, klopt die controler is inderdaad voor de speed. Misschien heeft ie nog wel emer functies oid. maar dat weet ik niet zeker. Ik heb de UV-1 getest en die klonk ook zeker naar meer maar ik denk dat het effect pas echt tot zijn recht komt als je hem stereo gebruikt. Ik heb hem helaas mono getest en daarom ben ik afgevallen, achteraf mooi balen![]()
Klopt, Sas heeft eigelijk nooit een vaste opstelling met pedalen.
Ik heb hem mee gemaakt dat hij slechts een Vox wah gebruikte en de rode Dunlop Fuzz Face en op z'n JCM900 top zag ik een bekent groen kastje liggen (TS-9). Poosje terug zag ik een foto met een board vol pedalen waaronder een Dunlop Octavio en Hendrix Fuzz Face. Ook heb ik hem eens met een Phase90 op podium gezien. Hij houd van afwisseling, net als mij
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door fuchs; 20 januari 2010 om 08:17
Favorieten/bladwijzers