thx all ! dit soort commentaren keeps me going, en dat is nodig want mijn afwerking haalt zeker nog niet het niveau van sommige houtwizzards hier op het forum. Dat is iets waar ik soms mee zit omdat de ontwerpen en uitwerking (waar ik wel fier op ben) bij sommigen mss verwachtingen schept van afwerkingsniveau van Gretsch en co, en dat is niet zo. het gaat wel steeds beter.
De inlay: is gedaan zoals de block inlay van een gibson: die zijn ook idem van grootte in groepjes van 2 of 3. wel na fret 12 bij mij zelfde maat. Op de plantekening enkele pagina's terug zie je het beter. Als ie gefret is, gaat het volgens mij wel goed uitkomen. zoals ik al zei: wel spijt dat ik geen ebben toets heb gemaakt voor deze. Als de body echt goed lukt, zal ik waarschijnlijk later nog een nieuwe hals maken met ebben toets.
at tidalwave sb: was dat niet die link waar ze een prefab sparkle plaat monteerde op de body? Ik heb die sparkle eigenlijk aangepakt zonder veel studiewerk, beetje op het gevoel. wel teststukje gemaakt. en je komt toch veel te weten door het werkelijk te doen. zo las ik hier en daar dat je best eerst je body in zilver spuit. Ik ben blij dat ik dit niet gedaan heb. dan zou je nl veel slechter zien of de sparkles goed gespreid en dekkend liggen.

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers