freehanden met dremel in een toets is eigenlijk volstrekt verboden want risico op uitschuivers is heel inderdaad heel groot. heb het nog es gedaan in maple, dat viel op zich wel mee, wengé daarentegen is moeilijk, maar ik ben tevreden met het resultaat. vooral een kwestie van heel geconcentreerd werken.
niet dof, da's parelmoer hé, dat vangt het licht op zoals het zelf wilt![]()





Met citaat reageren




Favorieten/bladwijzers