Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 7 van 19 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 188

Discussie: Bling King

  1. #61
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door st.robot Bekijk bericht
    ziet er toch goed uit vind ik, heeft zo'n freesje niet veel de neiging weg te willen 'lopen' tijdens het frezen? Zeker als je het met de losse pols doet?

    is de inlay op de 7e positie in het echt ook zo dof, of komt dat gewoon door de foto/flits?

    mooie inlay op een mooie toets van een mooie gitaar, well done!

    grtz
    freehanden met dremel in een toets is eigenlijk volstrekt verboden want risico op uitschuivers is heel inderdaad heel groot. heb het nog es gedaan in maple, dat viel op zich wel mee, wengé daarentegen is moeilijk, maar ik ben tevreden met het resultaat. vooral een kwestie van heel geconcentreerd werken.

    niet dof, da's parelmoer hé, dat vangt het licht op zoals het zelf wilt

  2. #62
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2008
    Locatie
    Kalmthout (België)
    Berichten
    1.129

    Standaard

    wengé is inderdaad op bijna alle vlakken een pain in the ass heb ik gemerkt, ik ga er nochtans na de examens (nog 4 pfff) een toetsje van maken denk ik, zou het mooi zijn om maple in wengé in te leggen? of kan je been/bot inleggen denk je, vriend van mij z'n vader is slager, en die kan wel aan behoorlijke stukken bot geraken. Ben van plan om de stemknoppen te vervangen door beenderknopjes en de topkam ook zelf te maken, maar zou inleggen werken?

    grtz

  3. #63
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    probleem met inlay maple: je moet dat lakken, wordt anders geweldig vuil, maar wengé lakken is wat zonde. been, ik schat beetje idem, en is visueel nogal saai

  4. #64

    Standaard

    Kijk hem gaan dan! Echt weer bruut man, ziet er tof uit.

  5. #65
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    thx rick

    hier een ruwe mock up, omdat ik de pups en de B5 nog niet heb hier met dogear covers en een nep bigsby. maar zo gaat ie er ongeveer uitzien, alleen veel flashysparklyshiny-er natuurlijk
    Lakproces komt goed, nog niet helemaal vlak maar dat komt wel


  6. #66
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 november 2004
    Berichten
    2.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    thx rick

    hier een ruwe mock up, omdat ik de pups en de B5 nog niet heb hier met dogear covers en een nep bigsby. maar zo gaat ie er ongeveer uitzien, alleen veel flashysparklyshiny-er natuurlijk
    Lakproces komt goed, nog niet helemaal vlak maar dat komt wel

    Echt vet!

    Doet me denken aan mijn Gretsch Silver Jet ( damn nu mis ik die haha )

  7. #67
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 november 2008
    Locatie
    Weert
    Berichten
    2.015

    Standaard

    Wauw! Ondanks de overdosis glitter een van de mooiste Guttlins! Alles is mooi op elkaar afgestemd.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

  8. #68
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2008
    Locatie
    Barneveld
    Berichten
    1.244

    chicken

    Man wat wordt hij mooi. Die inlay in de toets is gaaf. Zo is zelfs wenge mooi te krijgen.

  9. #69
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    3.492

    Standaard



    plus tien tekens

  10. #70
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 oktober 2008
    Locatie
    antwerpen
    Berichten
    3.862

    Standaard

    WOW

    Heel mooi.

    Ik vind alleen de gelige hals een beetje te geel, maar dat kan ook aan de foto liggen. Ik had de esdoorn blank gelaten, maar soit, smaken ...


    s.
    If I can't fix it, you better bin it !!!

    stijnkenens.eu en Stijn Kenens Luthier @ facebook

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top