Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
O ik zie je foto nu pas :O. Ziet er wel slick uit.
In 2 racks werken scheelt met sjouwen (hoewel je wel 2x moet lopen dus uiteindelijk meer werk ) en het ziet er ook kickass uit. Maar het aansluiten is wel gaar denk ik. Kost je in ieder geval een stuk meer kabels (van device1 naar rackplate1 naar rackplate2 en naar device2).
Ik ga binnenkort ervaren hoe het is om 2 aparte racks aan elkaar te knopen. Thomann heeft vandaag m'n spul opgestuurd.

Ateng, waar gebruik je de mixer voor? Enkel voor de G-major? Hoe heb je trouwens de letters/stickers op je GCP gedaan? Ik vind dat er echt een stuk strakker uitzien dan bij mij, want dat is zwart op wit.
Ja ik laat mijn rack wel eerst zo... voorlopig :-)

Ik gebruik mijn mixer voor de D-Two (en niet G-Major), ModPro en SPX90 en de rest in serie allemaal via de GCX. Waarschijnlijk zet ik mijn ModPro in serie voor de JMP-1 zodat de Phaser, Univibe en Tremolo beter tot zn recht komen. En mijn Arion SCH-1 komt dan aan de mixer te hangen en die gebruik ik samen met de fine pitch van mijn SPX90 voor de slick Landau dingen.

De letters op mijn GCP heb ik met letterstickers gedaan die je bij de boekenwinkel kan krijgen of bij kantoorhandel.