Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 359 van 622 EersteEerste ... 259309349357358359360361369409459 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.581 t/m 3.590 van 6220

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door berkayb Bekijk bericht
    Wwhahahah wat grappig. Ik woon in almere en zou m'n les paul juist bij Nederlandmuziek halen, alleen daar hadden ze die blauwe niet meer.
    Dus dan maar via engeland besteld ! Ik zal daar wel eens kijken
    nou snel even langsgaan dus!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Het grappige is dat ik daar al 5 dagen achter mekaar langs ben geweest.
    Voor een losse snaar, een gitaartas, een gitaarstandaard, pakketje snaren van gibson dit dat.. Maar ik zal een kijkje nemen, het is niet super nodig ofzo. En via ebay zal ik het zeker voor goedkoper kunnen kopen

Standaard

Net op een '58 Les Paul VOS gespeeld en wauw, echt waar, wauw ik ben onder de indruk.

Ik heb vroeger eens op een epihone LP gespeeld van een vriend en die vond ik overdreven zwaar maar nu enkele jaren later (misschien ook wat sterker geworden ) viel dit echt goed mee. En die nek ==> smooth, zo vlot en lekker.

De snaren kon ik wel iets te gemakkelijk buigen, misschien een zwaarder setje er op en dat is opgelost.

Alleen die prijs ... ik geef niet graag zoveel geld uit aan een gitaar maar misschien is dit wel de moeite waard.

Nu zou ik nog graag een goldtop met P90's uittesten.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Net op een '58 Les Paul VOS gespeeld en wauw, echt waar, wauw ik ben onder de indruk.

Ik heb vroeger eens op een epihone LP gespeeld van een vriend en die vond ik overdreven zwaar maar nu enkele jaren later (misschien ook wat sterker geworden ) viel dit echt goed mee. En die nek ==> smooth, zo vlot en lekker.

De snaren kon ik wel iets te gemakkelijk buigen, misschien een zwaarder setje er op en dat is opgelost.

Alleen die prijs ... ik geef niet graag zoveel geld uit aan een gitaar maar misschien is dit wel de moeite waard.

Dat kun je beter niet doen, dan wil je die ook. Been there done that.

Senior Member

Standaard

De prijs is inderdaad een flink nadeel. Ik heb nu en Gibson lp studio en die is echt geweldig maar binnen een paar jaar wil ik eigenlijk een lp custom of 59 standard. Dat wordt dus nog flink sparen.

Standaard

Nou, als we elkaar misschien ooit een tegenkomen op een meeting dan mag je mijn P90 Goldtop wel proberen. Het is een '72-er met BareKnuckle P90's. Beste gitaar die ik ooit heb gehad. Wees echter wel gewaarschuwd: je wilt er idd meteen ook één!

Oja, en de mijne gaat nooit weg
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Standaard

[QUOTE=soupero;2253076]Welke kleur is dit, toch geen desert burst?

Ben jij dat op die foto? Zoja ben jij de zanger/gitarist van wallace vanborn?
    Gear:
    Guild CE100 ('5
    Vox AC50 ('7

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith Bekijk bericht
    Nou, als we elkaar misschien ooit een tegenkomen op een meeting dan mag je mijn P90 Goldtop wel proberen. Het is een '72-er met BareKnuckle P90's. Beste gitaar die ik ooit heb gehad. Wees echter wel gewaarschuwd: je wilt er idd meteen ook één!

Oja, en de mijne gaat nooit weg
    Ik ben toch wel benieuwd naar het geluid van die P90's, kan me er niets bij voorstellen.

Maar echt als single coils klinkt het toch niet? Was zeker tevreden van de humbuckers in die '58 maar ik vind de kleuren die gibson aanbiedt redelijk eentonig en niet mijn ding en de goldtop is gewoon pure schoonheid.

Ik ben nog altijd onder de indruk, die gitaar speelde ZO goed, de hals kon niet beter, geluid was echt lekker (speelde op een VOX AC30 en die kan ik ook al van het lijstje van amps schrappen want die is echt te groot haha en hij kon me niet echt overtuigen ook al klonk hij best goed).

[quote=euroboy;2259818]
    Welke kleur is dit, toch geen desert burst?

Ben jij dat op die foto? Zoja ben jij de zanger/gitarist van wallace vanborn?
    Haha nee hoor, ben hun muziek een paar maanden tegengekomen en vind het ontzettend knap wat ze doen.
    Laatst gewijzigd door soup; 14 januari 2010 om 21:05
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door euroboy Bekijk bericht

Haha nee hoor, ben hun muziek een paar maanden tegengekomen en vind het ontzettend knap wat ze doen.

Dat is toch de zanger van wallace? Of vergis ik me nu?

Ja wallace vanborn is vet. Ik heb ze al een paar keer live gezien Echt geweldig en vooral RETEstrak! Als je ze nog niet gezien hebt zeker eens gaan kijken! Hij heeft ook een hele vette ES.
    Gear:
    Guild CE100 ('5
    Vox AC50 ('7

Senior Member

Standaard

m'n Les Paul std in heerlijk desert burst

Love is patient, love is kind. Love comes through every time.
    Always protects, hopes and trusts. Keeps on believing and it never gives up.
    ----------------------------------------------------------------------------------------
    voorlopig niets meer te koop...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten