Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van een M9 zijn? Wordt hij overigens gevoed met een dedicated Line6 adapter? Hoeveel spanning en stroom heeft 'ie nodig? Bij voorbaat dank.
Kan iemand mij vertellen wat de afmetingen van een M9 zijn? Wordt hij overigens gevoed met een dedicated Line6 adapter? Hoeveel spanning en stroom heeft 'ie nodig? Bij voorbaat dank.
Wat dacht je van de Line6 site?
Included AC power adapter
• Dimensions: 10.5"W X 2.4"H x 6.5"D - 3lbs.
voor stroomgebruik moet je de pdf maar dl'en.
Jup, losse eigen adapter met een flink lang snoer. Trekt 2000mA
Lijkt me sterk, trekt dat apparaat 2000mA?!? Of levert de adapter 2000mA?
Dat is een groot verschil.
lijkt me sterk idd, is dat niet dat 'beroemde' Line6 probleem met "1 PX-1 Line6 adapter voor ieder Tonecore pedaal dat je gebruikt" e.d. ?
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
van: http://line6.com/community/message/1...205D683AAE2FB5I had the same thought as you, but unfortunately, the M13 draws something around 1300-1400mA, which is just enough to cause voltage drop on the Pedal Power AC's 1200mA output. What happened to me was that it worked fine for a while, but then the LCDs started getting scrambled because of the voltage drop. So I went back to the Line 6 adapter.
Laatst gewijzigd door schizo910; 13 januari 2010 om 12:48
Het is jammer dat de M9 niet door een PP gevoed kan worden, maar goed. 1 extra adaptertje op mijn board is nu ook weer niet zo'n ramp.
Ik ben overigens al door mijn honeymoon periode heen met de M9 en ben er nog steeds enthousiast over. Zo veel goede geluiden uit zo'n compact pedaal maken dat ik alle nadelen wel voor lief neem. Ik denk er zelfs sterk over om ook de M13 aan te schaffen voor de extra opties.
Ik zit er nog midden in, vandaar dat ik me nog wat stil houMaar ik ben enthousiast, heb er al mee opgetreden en zelfs de overstruring en drives klinken overtuigend en goed in de bandmix...
Favorieten/bladwijzers