Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 169 van 252 EersteEerste ... 69119159167168169170171179219 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.681 t/m 1.690 van 2514
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    Dat vind ik een goed argument. Ik wacht dus nog even met het bestellen van m'n zooi . Is ook goed voor m'n karakter om geduld te leren hebben :P.

Overigens even een update, ik heb de GCX ingebouwd. Nu lijkt het net echt :P.

Ik moet zeggen, ik vind het er echt súperstrak uitzien! Ik ben er erg blij mee .

EDIT: deze van SSSNAKE er bij besteld.
    Heel sjiek sjefke
    Hoeveel mag de onderste case met inhoud wegen? Is het een beetje te tillen?
    Ik heb mijn TriAxis met Fx en powerdistributor los van mijn 2:90 mede door het gewicht. Maar ik zit toch te kijken naar een 8 HE shockmounted rack, alleen het gewicht...
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

@Minoin: thanks!
    Geen idee wat 'ie weegt, maar hij is wel behóórlijk zwaar. Ik zou gokken om een kilootje of 30 à 40. Dat komt vooral door de poweramp.

Senior Member

Standaard

Heeee toch maar een GCX... beter! Je zal er geen spijt van krijgen.
    Zat eerst te denken om een tweede GCX aan te schaffen maar wil eigenlijk ook niet echt uitbreiden want heb geen zin om te sjouwen enzo.
    Heb nu een 12 HE rack die vrij zwaar is omdat mijn eindtrap er ook bij inzit.

Maar wil ook geen tweede flightcase en zoveel ruimte heb ik niet op podium dussss...
    Kans zit er waarschijnlijk in dat ik een Eleven Rack ga kopen en als mijn budget het toelaat dan een AxeFx.
    Laatst gewijzigd door ateng; 8 januari 2010 om 16:49

Senior Member

Standaard

O ik zie je foto nu pas :O. Ziet er wel slick uit.
    In 2 racks werken scheelt met sjouwen (hoewel je wel 2x moet lopen dus uiteindelijk meer werk ) en het ziet er ook kickass uit. Maar het aansluiten is wel gaar denk ik. Kost je in ieder geval een stuk meer kabels (van device1 naar rackplate1 naar rackplate2 en naar device2).
    Ik ga binnenkort ervaren hoe het is om 2 aparte racks aan elkaar te knopen. Thomann heeft vandaag m'n spul opgestuurd.

Ateng, waar gebruik je de mixer voor? Enkel voor de G-major? Hoe heb je trouwens de letters/stickers op je GCP gedaan? Ik vind dat er echt een stuk strakker uitzien dan bij mij, want dat is zwart op wit.
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 12 januari 2010 om 22:48

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ateng Bekijk bericht
    Heeee toch maar een GCX... beter! Je zal er geen spijt van krijgen.
    Zat eerst te denken om een tweede GCX aan te schaffen maar wil eigenlijk ook niet echt uitbreiden want heb geen zin om te sjouwen enzo.
    Heb nu een 12 HE rack die vrij zwaar is omdat mijn eindtrap er ook bij inzit.

Maar wil ook geen tweede flightcase en zoveel ruimte heb ik niet op podium dussss...
    Kans zit er waarschijnlijk in dat ik een Eleven Rack ga kopen en als mijn budget het toelaat dan een AxeFx.
    Mooi rackje en hoe klinkt dat nou? Speel je alles stereo? Vette shit
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Senior Member

Standaard

Dat vind ik een goed argument. Ik wacht dus nog even met het bestellen van m'n zooi . Is ook goed voor m'n karakter om geduld te leren hebben :P.

Overigens even een update, ik heb de GCX ingebouwd. Nu lijkt het net echt :P.

Ik moet zeggen, ik vind het er echt súperstrak uitzien! Ik ben er erg blij mee .

EDIT: deze van SSSNAKE er bij besteld.

Wink

Tip: laat de TC G-Major niet te lang gemonteerd zitten tussen je buizen eindtrap en buizen preamp... De hitte die van de buizen afkomt is funest voor het TC display...
    Dick Happens - mijn uitlaatklep!

Ik zoek een Musicman Luke II in Emerald Green - Heb Luke BFR te ruil!

Senior Member

Standaard

Vandaag m'n pakketje van Thomann binnen gekregen, dus een paar kabeltjes gesoldeerd. Toch moet ik nog wachten op mn pakket van n-joymusic.nl. Ze hadden de betaling vorige week donderdag al binnen, maar het lijkt er nog steeds niet op dat ze m'n bestelling hebben opgestuurd.
    Van n-joy krijg ik een racktray en wat powercon pluggen en zo. Vooral de tray is belangrijk alvorens ik die kabels wil gaan solderen. Ik zal dus nog moeten wachten .

Senior Member

Standaard

O ik zie je foto nu pas :O. Ziet er wel slick uit.
    In 2 racks werken scheelt met sjouwen (hoewel je wel 2x moet lopen dus uiteindelijk meer werk ) en het ziet er ook kickass uit. Maar het aansluiten is wel gaar denk ik. Kost je in ieder geval een stuk meer kabels (van device1 naar rackplate1 naar rackplate2 en naar device2).
    Ik ga binnenkort ervaren hoe het is om 2 aparte racks aan elkaar te knopen. Thomann heeft vandaag m'n spul opgestuurd.

Ateng, waar gebruik je de mixer voor? Enkel voor de G-major? Hoe heb je trouwens de letters/stickers op je GCP gedaan? Ik vind dat er echt een stuk strakker uitzien dan bij mij, want dat is zwart op wit.
    Ja ik laat mijn rack wel eerst zo... voorlopig :-)

Ik gebruik mijn mixer voor de D-Two (en niet G-Major), ModPro en SPX90 en de rest in serie allemaal via de GCX. Waarschijnlijk zet ik mijn ModPro in serie voor de JMP-1 zodat de Phaser, Univibe en Tremolo beter tot zn recht komen. En mijn Arion SCH-1 komt dan aan de mixer te hangen en die gebruik ik samen met de fine pitch van mijn SPX90 voor de slick Landau dingen.

De letters op mijn GCP heb ik met letterstickers gedaan die je bij de boekenwinkel kan krijgen of bij kantoorhandel.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Mooi rackje en hoe klinkt dat nou? Speel je alles stereo? Vette shit
    Ja speel alles stereo en het klinkt voor mij heel vet alleen dat gesjouw.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten