Even tussen een paar duizend haakjes Rickert, maar waarom verkoop je je 333, je leek er toch erg gelukkig mee?
![]()
Even tussen een paar duizend haakjes Rickert, maar waarom verkoop je je 333, je leek er toch erg gelukkig mee?
![]()
Dolgelukkig, en het is een wereldgitaar, maar ik krijg even andere prioriteiten.
Ik ben in blijde verwachting van een Les Paul. Ze moet juist nog de grote oversteek maken en hopelijk bevalt ze. Prijs en uitzicht (ice tea burst) was mooi en ze is gekocht bij een serieuze zaak...
om nooit meer te vergeten hoe ik een foto moet uploaden, nog eentje:
![]()
Laatst gewijzigd door heavy-metal-thunder; 9 januari 2010 om 18:15
Heavy Metal Thunder, is dat een 1959 Historic? Prachtig ding zeg... zo klinkt 'ie vast ook! Ik ben benieuwd naar jouw eigen foto's!
Ik heb mijn '93 Standard opgeleukt met nieuwe hardware (aluminium tailpiece, stalen brug en studs). Nu nog een leuke wiring kit en dan volgt er ook een verhaaltje + foto's!![]()
thx, hopelijk komt ze heelhuids tot bij mij. Ben heel benieuwd hoe ze gaat klinken, want de originele BB's zijn vervangen door WCR Dark Burst en Godwood pickups en de de caps zijn veranderd met RS Guitarworks pots. Iemand hier ervaring mee? Ik vraag me af of dit goed is. Immers als ze heel goed klonk, waarom verandert de vorige eigenaar dan pu's? Misschien omdat gitaristen nu eenmaal zo zijn :-)
Ze weegt 8Lbs. 9Oz. Iemand een idee hoeveel 8Lbs. 9 Oz dit is?
Favorieten/bladwijzers