Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 40 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 391
    Senior Member

Standaard

leuk frits, die mics!! Altijd tof om per ongeluk tegen iets heel ouds aan te lopen, wat je zo mee mag nemen

ik heb net een AKG D112 binnen, eindelijk! die mocht natuurlijk niet in het arsenaal ontbreken.
    Verder in 1 koop een Phonic PPC9000E erbij gekocht, altijd handig! Blij mee, vooral die AKG!

Dit spul is wederom voor mn nieuwe studio, alwaar ik flink bezig ben geweest laatste weken! Iemand interesse? dan maak ik er een keer een nieuw topic voor aan!

Moderator

Standaard

Ik weet een heel oude D12 voor je te koop, nog met een vaste kabel, hij vraagt 190 euro.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Ik weet een heel oude D12 voor je te koop, nog met een vaste kabel, hij vraagt 190 euro.
    Is deze nog wel heel? Aangezien d12's vaak niet meer in goede staat zijn.

Senior Member

Standaard

was dat aan mij gericht han? Ik zit nu we even goed met die D112, en een PG52, MD421`s en SM57`s....ik wil vooral een goede start kunnen maken. de echte verfijning van de mics en randgear komt later wel....

Standaard

Mijn nieuwe record-aanwinsten:

Sonar 8.5 Producer (overstap van Sonar Homestudio 6)
    Edirol PCR500 midi keyboard
    Shure SM57

dus...
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Moderator

Standaard

Het was min of meer aan jou gericht Arjen, de D12 klinkt heel anders dan de D112. En Skanky heeft een punt, er is vaak wat mee aan de hand en je kunt ze alleen goed beoordelen als je ze vergelijkt met een goede, want geluid komt er meestal wel uit, maar een D12 moet een enorm diep laag geven.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Het was min of meer aan jou gericht Arjen, de D12 klinkt heel anders dan de D112. En Skanky heeft een punt, er is vaak wat mee aan de hand en je kunt ze alleen goed beoordelen als je ze vergelijkt met een goede, want geluid komt er meestal wel uit, maar een D12 moet een enorm diep laag geven.
    Precies, dit hoorde ik ook pas nadat ik een d12e via marktplaats had gekocht. Maar ik heb geluk gehad, die van mij is in hele goede staat. Er zit een bak laag in wat ik nog niet eerder uit een microfoon heb horen komen.

Moderator

Standaard

Ik heb met verschillende luidsprekers als submic ge-experimenteerd en de Kef B200 doet dat echt geweldig, maar met een D12 heb je echt geen submic nodig, er komt een prachtg diep laag uit zo'n mic, die nog stamt uit de tijd dat ze bij AKG nog goede microfoons konden maken.

Standaard

Niet echt een aanwinst, maar een nieuwe opstelling.
    Ik heb de boxen uit de woonkamer omgewisseld met de boxen in de muziekkamer. Dus ik heb nou toch de grote IMF's als monitor en twee Linn Keilith's in de huiskamer.
    De Linn als monitor is me nooit bevallen, veel te vaag stereobeeld en de plaatsing was ook ruk. Nu staan ze in de huiskamer en mijn bek valt open. Wat een mooie stereospeakers! Prettig geluid, wat zachter in het hoog dan de IMF, en het midden moet ik nog een beetje aan wennen, maar gewoon echt fijn, met veel meer bas dan ik dacht.

De IMF's staan ook, onder het raam, maar nu moet ik eerst mijn bureau een kwartslag draaien om er weer recht voor te zitten. Tja, die klinken bekend, hhel precies, superrecht, geweldig. Eigenlijk zijn ze gewoon het beste als monitor.

Bert is blij!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

tof bert!! Heb je daar mss foto`s van?
    Die IMF`s gebruik ik ook als monitors (van han!), erg mooi he! ze staan nu nog hier, maar moeten naar nieuwe studio. hoop dat het gaat klinken, de ruimte is erg belangrijk merk ik. Bij han klonken de imf`s veel mooier dan hier thuis....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten