De mijne is binnen.
Vorige week besteld in de USA, vandaag lag ie in de brievenbus, buiten in de kou.
Ziet er goed uit, klinkt als vanouds heb ik het idee, maar de aan/uit schakelaar gaat erg moeilijk aan/uit. Even naar kijken nog...![]()
De mijne is binnen.
Vorige week besteld in de USA, vandaag lag ie in de brievenbus, buiten in de kou.
Ziet er goed uit, klinkt als vanouds heb ik het idee, maar de aan/uit schakelaar gaat erg moeilijk aan/uit. Even naar kijken nog...![]()
constructie? stevig zoals het hoort?
Hij ziet er identiek uit, de constructie is in principe hetzelfde dacht ik (nog niet goed naar gekeken), maar alles wat eerst van kunststof was, is nu dus van metaal. een stuk steviger neem ik aan.
Zelfde klank maar dan van metaal: zou wel eens een verkoopknaller kunnen worden dan.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Wel grappig: vroeger (begin jaren '90) gebruikte ik de WH10 als een soort van tubescreamer.
Als je hem in een tussenstand zet, ergens in het midden, geeft ie een volumeboost, maar het geluid wordt ook een stuk strakker, ongeveer vergelijkbaar met een tubescreamer.
Bij m'n oude WH10 blijft de wah niet meer in de stand staan waar ik hem op instel, maar zakt ie altijd voorover naar de meest schelle stand.
Dat komt waarschijnlijk doordat ik er wat contactspray e.d. opgespoten heb.
Maar bij de nieuwe werkt dat dus weer, oude tijden herleven.![]()
Samen met m'n Maxon OD808 krijg ik nu een mega snijdende sound, helemaal met de Stiletto.
als hij in nederland is ga ik hem kopen. Vind hem nu al helemaal tegek.
Foto's, samen met de Dirty Little Secret die ook vandaag binnenkwam (sorry voor de dubbelpost(s)):
Ik heb hem vanavond nog wat beter bekeken.
De voetplaat heeft wat minder van die dwarsschotjes, maar dat lijkt me bij metaal ook minder noodzakelijk.
De onderplaat heeft geen aarde-snoertje meer, zit nu aan de behuizing vermoed ik.
Hij werd geleverd met batterij, heb ik eruit gehaald.
Het aan/uit schakelen gaat nu al beter, waarschijnlijk moet het rubbertje een beetje soepeler worden.
Ik moet wel behoorlijk hard duwen, maar is goed te doen.
qua klank zelfde als de oude versie?
Favorieten/bladwijzers