kijkend naar het uiterlijk zeg ik marshall sound...
Nog nooit zo'n versterker gezien, maar buizenbak kan bijna niet verkeerd zijn
Ziet er wel ok uit. Niet moeders mooiste, maar als de sounds maar tof is!
kijkend naar het uiterlijk zeg ik marshall sound...
Nog nooit zo'n versterker gezien, maar buizenbak kan bijna niet verkeerd zijn
Ziet er wel ok uit. Niet moeders mooiste, maar als de sounds maar tof is!
Buizenbakken kunnen net zo verkeerd zijn als transistorbakken, een buis is geen garantie voor een goed geluid.
Ik hoop voor je dat het een beetje uitpakt, iets kopen zonder te weten wat het is. En anders is er nog de Willy he![]()
nou een goedkope buizenbakje is vaak wel beter dan een goedkope transistor. Daar in tegen zijn er ook transistor versterker die buizen verslaan, maar toch sla je niet snel de plank mis met een buizenversterker.
Ben het overigens wel met je eens hoor pepeAlleen: "net zo verkeerd?" Sommige transistor bakken zijn verassend goed hoor
![]()
ja, als sommige trannies bedoel ik ook natuurlijk. En de meeste buizenbakken zijn sowieso niet full tube, geen tube rectifier, rare opampjes in het signaalpad of halen hun clipping uit diodes, wat ook allemaal niet verkeerd hoeft uit te pakken.
Goede onderdelen & een goed design zijn imo belangrijker dan een buisje of transistor.
Niettemin, life is too short for a tranny.
Iemand een idee of je een kanaal voetschakelaar ook kan "nabootsen" door een jackkabel en de footswitch uitgang van de amp de te steken en dan het andere uiteinde de plug verwijderen en dan de draden vast en los te maken?
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Dat is een verbinding in zijn meest simpele vorm. Moet te doen zijn zo.
Favorieten/bladwijzers