Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morris Bekijk bericht
Tja Nocki, ik hoop dat je geduld hebt. Ultra's komen nauwelijks voorbij.
Voor wat mijn mening waard is: ik heb vanavond de opnames gehoord van onze laatste 2 gigs (met de AxeFX) en ik moet zeggen dat ik verbijsterd heb zitten luisteren hoe goed het klonk, alles in balans (geen harde gitaren meer op het podium) en ik hoor nauwelijks het verschil met mijn studio setup gemiked. Gewoon vet. Miking en buhnevolume zijn me gewoon teveel bepalend voor het uiteindelijke totaalgeluid. Door mijn inears speel ik tegenwoordig ook nog eens veel strakker ook.
Ik ga mijn hele Lenders rack verkopen, live stap ik definitief over op de Axe, met de verkoopopbrengst van mijn Lenders Rig ga ik oude amps en gitaren kopen voor in de studio. Ik ben per slot van rekening ook geen 30 meer

Morris
Hoi Morris,

Hoe los jij het probleem op dat bij je geluiden die getweaked zijn voor hoog volume (PA) niet lekker klinken op laag volume (Inears), of anderson (Lekker klinken op je oren, maar niet in de zaal).
Werk je met verschillende uitgangen op de AxeFx of wordt dit opgelost op de zaal/monitor mixer? Of heb je hier helemaal geen last van?

grtz

MSNL