Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 919 van 1214 EersteEerste ... 4198198699099179189199209219299691019 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.181 t/m 9.190 van 12136

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schuey Bekijk bericht
    Mag ik vragen waar je die pocket pod voor gebruikt? Alleen nog als noise gate zeker?
    De pocket pod heeft een flanger en verder voor speciale effecten. Maar ook om 's avonds via de koptelefoon mee te spelen, als de kinderen slapen en de vriendin wil dat ik stil ben.

Ik gebruik 'm dus niet als noisegate. Is het jou bekend dat hij daar voor kan dienen ?

Standaard

Een beetje offtopic misschien, maar ik kwam deze site tegen met het gros aan effecten in pixelart. Handig om te brainstormen over effecten en volgorden etc.

http://acapella.harmony-central.com/....php?t=1751815

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baco Bekijk bericht
    Mijn board, werk in uitvoering echter nog. Decimator is een test opstelling, Skull Crusher staat er momenteel op als vulling, moet achter die Snow White Wah komen. In afwachting van m'n flanger, die komt daar links, waar nu die Skull Crusher staat.

Ook komt er een Gig-Rig Distributor + Generator op, in bestelling.
    Waar heb je die mad professor gekocht/besteld??
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Waar heb je die mad professor gekocht/besteld??
    Ze hebben Mad Professor o.a. bij ProMusicStore, bij Sound Plaza en bij Rockpalace ook. Maak uw keuze, zou ik zeggen

Erg coole pedal trouwens, trackt ongelooflijk goed en klinkt zalig!
    BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
    -> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
    http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brewskie Bekijk bericht
    De pocket pod heeft een flanger en verder voor speciale effecten. Maar ook om 's avonds via de koptelefoon mee te spelen, als de kinderen slapen en de vriendin wil dat ik stil ben.

Ik gebruik 'm dus niet als noisegate. Is het jou bekend dat hij daar voor kan dienen ?
    Ah ok dat kan ook natuurlijk :P

Ja hoor er zit gewoon standaard een noise gate in. In te stellen door de 2 ronde knoppen in te drukken en tegelijkertijd naar rechts op de 4 punts toets te drukken. (of naar boven, dat was ik even vergeten)

Senior Member

Standaard

Afgelopen zaterdag ook nieuwe plank gebouwd. Had er eerst twee, maar na 2 maanden werd ik al helemaal gek van het gesjouw en het aansluiten. Ook was het onzinnig, want het kan goed op 1 bord.

Dus aanschouw:

Strat > dunlop GCB 95 > Ibanez TS7 > Blackstar ht drive > Boss OC2 > EHX > LPB1 > Vox Tonelab LE > Peavey Windsor head > 2x12 Cab

Pedalen gevoed door Harley Benton Powerplant behalve de Blackstar en de Tonelab. Die hebben eigen voeding.

Afgelopen zondag mee geoefend. Opstelling bevalt erg goed zo. Lijkt een hele afstand om over de tonelab heen te stappen, maar foto vertekend een beetje en ik ben 1.95 dus komt wel goed

Standaard

Kan iemand mij zeggen met wat de solo in dit nummer van Sweethead wordt gespeeld , ik gok op een Wah-pedaal (die in 1 positie blijft staan) ?

Of gebruikt hij zijn tremelo hendel?

http://www.youtube.com/watch?v=6tvGI9G9T0g

vanaf 3:40
    it's better to burn out than to fade away

Standaard

Mijn laatste editie

Senior Member

Standaard

Die grijze Jekyll & Hyde, is die voor of na de rode versie gemaakt?
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

Mudhoney!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten