Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 426 van 1797 EersteEerste ... 3263764164244254264274284364765269261426 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.251 t/m 4.260 van 17961
    Senior Member

Standaard

Ook voor reparaties, afstellen, herfretten en customizen van uw gitaar.

Als je dit onder je advertentie zet dan weet je zeker dattie niet van een oud vrouwtje is die er alleen boodschappen mee heeft gedaan.
    Left hand kan, de configuratie is fishy.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

N4
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=118949

klopt deze ? (ik heb weinig verstand van nuno's signatures maar is het niet zo dat
    de n4 een schaller floyd heeft en een sd in de neck en geen sd duncan designed)

De neck en body zien er wel goed uit met de stephens extended cutaway, alleen heb ik een tijdje geleden een "n4" gitaar mogen afstellen die dit ook had maar fake decals had en gewoon nagemaakt was
    de gitaar ziet er als geheel goed uit maar de "vervangen" hardware (fresing voor de floyd ziet er uit alsof hij bij deze licensed floyd hoort ) levert bij mij toch enige vragen op
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht
    Ik zie op Marktplaats net deze Ibanez. Verkoper zegt dat hij uit de jaren 80 is, wat vast wel klopt. Het probleem is dat 1: Er op internet vrijwel nergens iets te vinden is over een linkshande RG560 2: Dat een RG560 normaliter HSS is terwijl deze omgebouwd tot HSH lijkt te zijn omdat de middenpickup bijna tegen de neckpickup zit. Nu is er ergens op een veilingsite in Canada ook een linkshandige RG560 die eveneens zzo'n rare pickupconfiguratie heeft.

Iemand uitleg/tips/waarschuwingen?
    Er is weldegelijk een RG560L geweest, en die hoort inderdaad SSH te zijn. Erg typisch dat je twee RG's met dezelfde modificatie vindt, maar dat moet haast wel puur toeval zijn; er is in ieder geval geen standaard RG560/RG570 geweest met zo'n rare verdeling van pickups.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    N4
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=118949

klopt deze ? (ik heb weinig verstand van nuno's signatures maar is het niet zo dat
    de n4 een schaller floyd heeft en een sd in de neck en geen sd duncan designed)

De neck en body zien er wel goed uit met de stephens extended cutaway, alleen heb ik een tijdje geleden een "n4" gitaar mogen afstellen die dit ook had maar fake decals had en gewoon nagemaakt was
    de gitaar ziet er als geheel goed uit maar de "vervangen" hardware (fresing voor de floyd ziet er uit alsof hij bij deze licensed floyd hoort ) levert bij mij toch enige vragen op
    Lijkt me niet dat er bij een sig (de N4 is toch de echte?) een tweederangs halspup geplaatst wordt. De Bill Lawrence in wit met een zwarte ring lijkt me ook niet origineel trouwens.
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ook voor reparaties, afstellen, herfretten en customizen van uw gitaar.

Als je dit onder je advertentie zet dan weet je zeker dattie niet van een oud vrouwtje is die er alleen boodschappen mee heeft gedaan.
    Left hand kan, de configuratie is fishy.
    Ja dat had ik me inderdaad al bedacht. Het lijkt erop dat hij gitaren koopt, afstelt en weer doorverkoopt dus dat er wat aan geknutseld heeft zou niet heel gek zijn, al gaat de waarde niet bepaald omhoog als je er in gaat hakken. Hij zegt ook dat er nieuwe mechanieken opzitten, ik vraag me dan af wat er met de oude was.
    Als hij er maar niet een andere trem dan de Edge die er eerst op zat heeft gezet, vind ik het eerlijk gezegd best.

Standaard

Check deze es !!

Is deze kop nu uit 1 stuk?? Da klopt toch niet...? Geen namen op de tuners, Rechtse tuner staat scheef.. Knop ter hoogte van de brug en pots verkeert geplaatst??

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door x.a.d Bekijk bericht
    Check deze es !!

Is deze kop nu uit 1 stuk?? Da klopt toch niet...? Geen namen op de tuners, Rechtse tuner staat scheef.. Knop ter hoogte van de brug en pots verkeert geplaatst??
    Dit is een nepper..

Senior Member

Standaard

Damm. Bouw je zo'n gitaar tot in de puntjes na, monteert een blinde vink de mechanieken...
    Zo is er altijd wat ..

Senior Member

Standaard

Wat ook niet helpt is dat er in de topkam een uitsparing is gemaakt voor de trussrodcover...
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Die topkam inderdaad.. daar is niet op bezuinigd. Twee aan elkaar gelijmd?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten