Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 31 van 50 EersteEerste ... 21293031323341 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 301 t/m 310 van 493

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen Bekijk bericht
    Ik wil je wel een setje telecaster pickups verkopen voor 1000 euro...moet je horen hoeveel beter die zijn .......Net of hoe duurder iets is hoe beter.....wordt eens wakker....

JJ
    Wat Resonare ook al zegt: prijs zegt niet alles, maar ik zeg alleen dat als je een Fiat koopt, je niet moet gaan klagen als hij niet zo lekker rijdt als een Ferrari. Trouwens, als ik dusdanig naar prijs keek had ik wel een MIM Fender gekocht IPV een London City.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Resonare Bekijk bericht
    Ik hoop dat mijn pakketje snel binnenkomt . Twee nieuwe buckers en 4 pushpull pots voor Jimi Page schakeling (gewoon omdat het kan :P). Ben benieuwd hoe het wordt.
    Als je ze binnen hebt, laat even weten hoe die Crunchy PAT's zijn. Ik wou ze ook bestellen, maar ze zijn nu uitverkocht (teminste in de kleur die ik wil). Ik wacht dus wel even op jou. Verder wil ik ook een 500k (pushpull) pot erbij, maar ik hoorde dat die van GFS niet zo best waren, dus laat aub even weten hoe je die pots vindt .
    Laatst gewijzigd door EGH; 28 december 2009 om 18:54

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EGH Bekijk bericht
    Wat Resonare ook al zegt: prijs zegt niet alles, maar ik zeg alleen dat als je een Fiat koopt, je niet moet gaan klagen als hij niet zo lekker rijdt als een Ferrari.
    Niert echt een handige vergelijking, als je van comfort houdt, kan een Fiat zomaar lekkerder rijden
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Standaard

Wat Resonare ook al zegt: prijs zegt niet alles, maar ik zeg alleen dat als je een Fiat koopt, je niet moet gaan klagen als hij niet zo lekker rijdt als een Ferrari. Trouwens, als ik dusdanig naar prijs keek had ik wel een MIM Fender gekocht IPV een London City.

Als je ze binnen hebt, laat even weten hoe die Crunchy PAT's zijn. Ik wou ze ook bestellen, maar ze zijn nu uitverkocht (teminste in de kleur die ik wil). Ik wacht dus wel even op jou. Verder wil ik ook een 500k (pushpull) pot erbij, maar ik hoorde dat die van GFS niet zo best waren, dus laat aub even weten hoe je die pots vindt .
    Ik stuur je wel een PM met mijn MSN adres, kun je over 1 of 2 weken even vragen hoe ze zijn (ik vergeet het geheid ). Ik kan dan ook wel wat opnemen ofzo voor je.

Groetjes,.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Ik heb deze in mijn oude Squier:

http://store.guitarfetish.com/vistsewocrbl.html

Klinkt prima, en dat voor 18 dollar. De body van de Squier heeft een jaar of vier in de zon liggen drogen en heeft nieuwe pots. Ben er erg blij mee!
    Te Koop:
    MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door robzilla Bekijk bericht

Klinkt prima, en dat voor 18 dollar. De body van de Squier heeft een jaar of vier in de zon liggen drogen en heeft nieuwe pots. Ben er erg blij mee!
    Ha die heb ik ook alleen dan de overwound versie. Ik had ze gekocht voor een cheapo body en neck (bij elkaar 40 euro ofzo), en ze klinken niet super slecht voor het geld ^^.

Standaard

Ik stuur je wel een PM met mijn MSN adres, kun je over 1 of 2 weken even vragen hoe ze zijn (ik vergeet het geheid ). Ik kan dan ook wel wat opnemen ofzo voor je.

Groetjes,.
    K, dankjewel . Nu moet ik je niet vergeten toe te voegen .

Heb je die nieuwe pots daar gekocht? (Zo ja hoe bevallen ze)?

Senior Member

Standaard

Heb je die nieuwe pots daar gekocht? (Zo ja hoe bevallen ze)?
    Ja, ik heb ze bij Guitarfetish gekocht. Ze bevallen mij prima, maar of het echte kwaliteit is weet ik niet. Dit is mijn enige strat, en heb al jaren geen strat meer gespeeld. Ik ben tevreden met de klank maar ik denk dat dat grotendeels door de droogte van het hout wordt bepaald..

Als je echt goede pots wilt kan je denk ik beter CTS of RS Guitarworks kopen, zit je sowieso goed. Ik heb een RS kitje in mijn SG en dat merk je wel..
    Te Koop:

Senior Member

Standaard

Ha die heb ik ook alleen dan de overwound versie. Ik had ze gekocht voor een cheapo body en neck (bij elkaar 40 euro ofzo), en ze klinken niet super slecht voor het geld ^^.
    Prima toch?
    Te Koop:

Standaard

Prima toch?
    Jepjep ^^.

Even over die Pots @ EGH. Die van GF doen het prima, maar de echte merken zijn gewoon beter naar mijn mening. Ze draaien lekkerder, zitten steviger in elkaar enzo. Wat ik ook op zich wel goede pots vind zijn die pots bij StewMac. Maar als je gewoon normale simpele pots wil voldoen die GF pots meer dan goed ^^.
    Laatst gewijzigd door Chocola; 29 december 2009 om 12:54

Senior Member

Standaard

ik zoek voor in mijn ibanez SA een brughumbucker, met niet teveel hoog.
    ik heb al een coilsplit dus als die dat kan is dat helemaal handig!
    ik speel vooral met een(modeled) bassman geluid, met vaak wel een lekkere dosis distortion(o.d.)

welke GFS humbucker raden jullie me aan?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten