Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 209 van 441 EersteEerste ... 109159199207208209210211219259309 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.081 t/m 2.090 van 4401

Discussie: Post je stack

Senior Member

Standaard

Ooh leuk! Wat zit er in die pakjes?

Can't go wrong with maes

Senior Member

Standaard

Pakjes voor mezelf, ouders en vriendin

Maes koop ik enkel om te repeteren en omdat de meerderheid dat verkiest, geef mij maar Jupiler...

MS

Senior Member

Standaard

Ik heb ook HEEL veel GAS op een SLO maar ze zijn zoooo verdomde duur. Staat nu ook al een Soldano Decatone te koop wat me ook erg gaaf lijkt maar in deze tijd is het nogal lastig een versterker te verkopen voor een goede prijs merk ik.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Ik heb hem nog redelijk goedkoop gekocht, exact de helft voor deze amp met twee opties en case dat je nieuw toch tegen de 4,5 mille mag rekenen... Iets meer dan een tweedehands Bogner Uberschall/Diezel dus. En in showroomstaat.
    Decatone klinkt niet zo goed hoor vind ik. Smoother, gladder. Terwijl die SLO juist die typische korrelige ronk erin heeft.

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 24 december 2009 om 15:16

Senior Member

Standaard

Misschien moet je zoeken naar een avenger ? of de hot rod in de 100W versie ?

Senior Member

Standaard

Het drive circuit hebben ze hetzelfde maar vast niet dezelfde transfo's en componenten in het Avenger geval.

Ik heb al een Avenger gehoord en die kwam nog niet in de buurt van een SLO vond ik. De Hot Rod heeft ook een andere sound. Nog steeds goeie amps hoor. Onder eerst de SLO, dan een Avenger, dat lijkt toch niet echt opeen dus het zal buiten de transfo's nog wel ergens zitten in de prijs zeker?

Wil je echt een SLO, wachten tot je een koopje tegenkomt of intussen sparen, niet met minder tevreden zijn.

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 25 december 2009 om 01:55

Senior Member

Standaard

Heb een tijdje terug de hot rod 50+ uitgeprobeerd en vond het al een geweldig ding ook!
    Avenger valt af omdat deze maar 1 kanaal heeft. Heb er minimaal wel 2 nodig.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Misery Signals Bekijk bericht
    Het drive circuit hebben ze hetzelfde maar vast niet dezelfde transfo's en componenten in het Avenger geval.

Ik heb al een Avenger gehoord en die kwam nog niet in de buurt van een SLO vond ik. De Hot Rod heeft ook een andere sound. Nog steeds goeie amps hoor. Onder eerst de SLO, dan een Avenger, dat lijkt toch niet echt opeen dus het zal buiten de transfo's nog wel ergens zitten in de prijs zeker?

Wil je echt een SLO, wachten tot je een koopje tegenkomt of intussen sparen, niet met minder tevreden zijn.

MS
    Volgens mij ziet mijn avenger er van binnen toch anders uit. Als ik op deze foto kijk, lijken de pot's rechtstreeks op de print te zitten, en ik meen dat dat in de mijne niet het geval was. Ik zal em morgen eens openmaken.
    Te Koop:
    EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
    Audiotechnica ATW 1451 wireless
    1000 Miles Ahead RIP

Senior Member

Standaard

http://images.google.be/imgres?imgurl=http://www.captainbob.de/publicuse/Soldano%2520Avenger.jpg&imgrefurl=http://www.musiker-board.de/vb/amps-boxen/171148-tubeamp-guts-fotos-innereien.html&usg=__MsI-iJYRL-cc6garh-0LMbWvst8=&h=432&w=648&sz=174&hl=nl&start=2&um=1&i tbs=1&tbnid=l0r0gSfO3_ua_M:&tbnh=91&tbnw=137&prev=/images%3Fq%3Dsoldano%2Bavenger%26hl%3Dnl%26client% 3Dfirefox-a%26channel%3Ds%26rls%3Dorg.mozilla:nlfficial%26sa%3DN%26um%3D1

Foto's komen rechtstreeks van de eerste bladzijde van dit topic. Geluid is ook wel smaak natuurlijk. Bovendien maakt Soldano geen slechte amps (al hebben se die SL-60 uit China dus stopgezet).
    Als je weet dat die van Good Charlotte bv met een Hot Rod speelt... Kost nog altijd zoveel als een Dual Recto he.

MS
    Laatst gewijzigd door Misery Signals; 25 december 2009 om 22:08

Standaard

Ah, die link is wel interessant! Al ben ik een noobie op dit gebied, ik wil er graag meer van weten. Dingen van printplaat vs ptp en verschil en gebruikte onderdelen (trafo's etc). Je kunt wel duidelijk verschil zien in de versterkers uit dat topic.

Daar zit dus het prijsverschil in bij buizenamps? Want soms zie je bij buizenversterkers staan: ptp dit, handwired zo, beter klinkend dan amps met printplaten etc.
    Band - www.freewaymusic.nl
    Gear - Strats en een Kemper

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Eigenlijk zijn we net een stel wijven...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten