Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 57

Discussie: Teye Guitars

Standaard

Heeeyyy, nog een Nederlandse Texaan op dit forum!!
    ...Two weeks later, I found the Funk in bed with a Conger Eel. At first I thought it was a sea anemone, but under closer inspection, I realized that it was a funky ball of tits from outer space.

Standaard

Vind het wel mooie gitaren zeker die bruggen die op de gitaren die je zelf bouwt zijn echt super gaaf om te zien , en de "slagplaat" ook en eigenlijk alles wel. Nu moeten ze nog betaalbaar worden haha

Misschien dat je wat meer kunt vertellen over welke technieken je gebruikt om een gitaar te bouwen ? Of in het zelfbouw forum wat gitaren posten ? Of zijn dat geheimen die je liever niet prijs geeft ?

Standaard

gitaar prijs ligt beetje erg hoog imo

Member

Standaard

Prijzen zijn wel vermeld in dollars. Dus pas die aan naar 3/4 van de dollarprijs. Scheelt toch weer iets.

Senior Member

Standaard

Hey mooi topic, gisteren waren ze hier nog aan het zeiken toen iemand anders een topic hierover opende en nu is het wel okay ( gelukkig geen gejank vandaag )

Senior Member

Standaard

Tonika in Groningen heeftze hangen , vakwerk ,maar niets voor mij , ik hou wel van afwijkende modellen en concepten , vind deze te extreem voor mij.

Standaard

tonika?niet vloeken he!

mag ik de topic starter nog bedanken voor een GENIALE solo op een openings nummer van een muziekaal technisch/creatief hoogstaande band.ik hoop oprecht dat je dit leest.jij weet genoeg toch?
    Het verbaasd mij enorm dat men jou gitaren niet veel eerder heeft opgemerkt.Ik had verwacht dat jij als muzikant wel wat bekender zou zijn of meer waardering zou hebben.ps wanneer speel je in nederland?

vriendelijke groeten
    mesaman

Senior Member

Standaard

Ik? geniale solo's? - alleen in mn dromen.

Standaard

jij natuurlijk wel! maar ik bedoelde teye eingelijk....had niet goed gelezen natuurlijk.de tijden dat ik internet ben ik allang niet helder meer.
    mn excusses...

prettig kerstfeest!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jay75 Bekijk bericht
    Hey mooi topic, gisteren waren ze hier nog aan het zeiken toen iemand anders een topic hierover opende en nu is het wel okay ( gelukkig geen gejank vandaag )
    De insteek is nu ook anders. Dat topic werd geopend door iemand die er een commercieel belang bij heeft en ook openlijk aangaf dat je bij hem terecht kon om er eentje te bestellen. En dat mag simpelweg niet. Geen gezeik, wel zo eerlijk ten opzichte van andere bouwers of verkopers die dat ook niet mogen.
    Turn it up • Bring the noise

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten