Ik ben er over uit wat ik ermee ga doen, ik ga er een lamp van maken, 4 schroeven achter in de body, waarbij er een ruimte tussen de muur en body van een centimeter of 10 à 15 ontstaat. In de ruimte waar nu die veren zitten stop ik een lamp (moet even kijken wat voor lamp past en niet te heet wordt. En als het me lukt wordt de tremolo arm dan de aan/uit switch, en de stekkerkabel loopt via de plug. Ik post het wel als 'ie af is (kan even duren)...![]()
Ik wil zorgen dat met alleen het lampje achter de gitaar aan het silhouet van de gitaar weerspiegeld wordt. Ik denk dat je met een lampje achter een doorzichtige slagplaat niet echt een mooi effect krijgt.
Als je de lamp niet te dicht op de slagplaat plaatst en je zorgt ervoor dat de slagplaat maar deels doorzichtig is zoals ze ook wel folie voor de ramen in de badkamer hebben dan zal dat vast wel gaan joh.
En anders kijk je of je er cold cathodes achter plaatst, die gebruiken casemodders voor hun pc-verlichting ook![]()
Ok, ondanks alle ellende hier heb ik toch een Caliber gekocht met standaard en ampje (voor weinig)
Ik had een grote foto gekregen van de gitaar en ik moet zeggen dat hij er toch wel erg degelijk uitziet.
Mijn headstock ziet er wel ander uit dan de twee hier eerder gepost.
Hier eerder gepost:
Mijn headstock:
Mijn headstock lijkt dus op een echte fender headstock waar de andere hier een extra golf hebben. Waarom zit er verschil in?
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
De jouwe zal zijn gemaakt voordat fender een boze advokaat naar caliber stuurde om te dreigen dat ze moesten stoppen met het namaken van de kenmerkende fender kop![]()
Als we elkaar een keer treffen mag je ff over de mijne heengaan (), dan zul je zien wat ik bedoelde met willen kapot slaan..
Of als ik volgende keer naar meeting kan, maar dan neem ik liever de Jackson mee (maar dan ook vast de caliber mee)
En mijne komt oorspronkelijk schijnbaar ook uit een starterset maar ik heb hem los gekocht voor 100 euro toen.. Dus volgens mij ben ik toen ook gewoon genaaid..
We zullen zien, ik ga eigenlijk altijd op mn gevoel af en in dit geval net zo.
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Favorieten/bladwijzers