Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 899 van 1214 EersteEerste ... 399799849889897898899900901909949999 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.981 t/m 8.990 van 12136

chicken

ok...

't is helaas nog TE leeg, maar het geld is op :s (om het wat te laten lijken zitten er idd 2 footswitches op... ssst ) !!!

wenslijstje is dus nog een tuner, een distortion en een VP ! en daar heb ik nu de ruimte voor, haha !!!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member
    Blog Entries
    1

Effect !

Eindelijk is mijn GigRig binnen...
    Mijn zelfgemaakte pedalboard moet ik nog zelf maken, maar dit gaat 'm ongeveer worden:

Het board gaat uit twee lagen bestaan, waarbij de bovenste pedalen gedeeltelijk onder de rij eronder wordt geschoven, anders wordt 'ie echt te groot
    Het hele zaakje wordt gevoed met de bijgeleverde GigRig generator, wat echt een waanzinnig compacte en krachtige voeding is (5A)

Verdere wensen:
    - mooie (kleine) reverb
    - flanger
    - goeie fuzz
    - honderdduizend andere dingen die ook leuk zijn.

Lomeos

Senior Member

Standaard

Sjezus dat gaat een behoorlijke plank worden! Dat zal je rug denk ik niet zo leuk vinden.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Tankman
    Guest

Standaard

Shit man...daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan! Doe mij dan maar liever tapdansen...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    Shit man...daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan! Doe mij dan maar liever tapdansen...
    Of gewoon een Octa-Switch voor 1/3 van de prijs van die Gigrig gebruiken. Wel benieuwd hoe het wordt!

Senior Member

Standaard

Wat is dat voor een wah pedaal eigelijk?

Verder, leuke pedalen maar mén wat een enorm board zeg!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marshallover Bekijk bericht
    Of gewoon een Octa-Switch voor 1/3 van de prijs van die Gigrig gebruiken. Wel benieuwd hoe het wordt!
    Ik heb de Octaswitch nog een tijdje als alternatief in mijn achterhoofd gehouden. Het werd toch echter de GigRig om de volgende redenen:

- 10 loops i.p.v 8
    - aparte aux output voor een tuner
    - de mogelijkheid om een rij switches in 'stomp' modus te zetten. In mijn geval plaats ik op de onderste rij een aantal basis sounds als presets en gebruik ik de bovenste rij om losse effecten (of combinaties) aan en uit te schakelen.
    - De mogelijkheid om per preset in te stellen naar welke output het signaal gaat
    - De mogelijkheid om per preset/effect eventueel een post-buffer/boost bij te schakelen
    - de mogelijkheid om per preset twee extra relais aan te sturen voor bijv. amp-switching
    - Midi out (optioneel, maar heb ik genomen op de onderste rij)
    - Optionele Pre-buffer om instrumenten met een extreem hoge/lage output te compenseren
    - de waanzinnige voeding, waarmee ik in een keer klaar ben.

Bovenstaande mogelijkheden rechtvaardigden voor mij in ieder geval het prijsverschil.

Enige nadeel: je moet er echt heeeeel lang op wachten
    Oh ja; en je rug

Wat is dat voor een wah pedaal eigelijk?
    Dat is een standaard Cry Baby die ik heb omgeknutseld: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=128419

Lomeos

Senior Member

Standaard

dat wordt dus een Gigrig, voor je Gigrig..

mooie pedaaltjes, maar tsk tsk, een Boss CE-DRIE en niet de almighty CE-2 tsk tsk
    is dat 'n Octave Fuzz-wah trouwens?

EDIT: ik zie net je wah-topic... misschien ga ik liever dit doen dan een V848 halen...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lomeos Bekijk bericht
    Eindelijk is mijn GigRig binnen...
    Mijn zelfgemaakte pedalboard moet ik nog zelf maken, maar dit gaat 'm ongeveer worden:

Het board gaat uit twee lagen bestaan, waarbij de bovenste pedalen gedeeltelijk onder de rij eronder wordt geschoven, anders wordt 'ie echt te groot
    Het hele zaakje wordt gevoed met de bijgeleverde GigRig generator, wat echt een waanzinnig compacte en krachtige voeding is (5A)

Verdere wensen:
    - mooie (kleine) reverb
    - flanger
    - goeie fuzz
    - honderdduizend andere dingen die ook leuk zijn.

Lomeos
    Laatst gewijzigd door Nitefly7; 17 december 2009 om 12:08
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Mijn laatste nieuwe zelfbouwbaksel:

P.s.: Let niet op de instellingen.........wilde de camera pakken, draaide me om, weg instllingen........oorzaak: bijna 2 jaar oude peuter die knopjes draaien leuk vind......
    Laatst gewijzigd door Hellsbellsnl; 17 december 2009 om 13:03

Junior Member

Standaard

Na jaren te hebben gerotzooit met planken, koffertjes ed toch maar een PT2 gekocht:

Laatst gewijzigd door Mries; 17 december 2009 om 12:49

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten