ok...
't is helaas nog TE leeg, maar het geld is op :s (om het wat te laten lijken zitten er idd 2 footswitches op... ssst) !!!
wenslijstje is dus nog een tuner, een distortion en een VP! en daar heb ik nu de ruimte voor, haha
!!!
ok...
't is helaas nog TE leeg, maar het geld is op :s (om het wat te laten lijken zitten er idd 2 footswitches op... ssst) !!!
wenslijstje is dus nog een tuner, een distortion en een VP! en daar heb ik nu de ruimte voor, haha
!!!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Eindelijk is mijn GigRig binnen...
Mijn zelfgemaakte pedalboard moet ik nog zelf maken, maar dit gaat 'm ongeveer worden:
Het board gaat uit twee lagen bestaan, waarbij de bovenste pedalen gedeeltelijk onder de rij eronder wordt geschoven, anders wordt 'ie echt te groot
Het hele zaakje wordt gevoed met de bijgeleverde GigRig generator, wat echt een waanzinnig compacte en krachtige voeding is (5A)
Verdere wensen:
- mooie (kleine) reverb
- flanger
- goeie fuzz
- honderdduizend andere dingen die ook leuk zijn.
Lomeos
Sjezus dat gaat een behoorlijke plank worden! Dat zal je rug denk ik niet zo leuk vinden.![]()
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Shit man...daar hangt ook een behoorlijk prijskaartje aan! Doe mij dan maar liever tapdansen...![]()
Ik heb de Octaswitch nog een tijdje als alternatief in mijn achterhoofd gehouden. Het werd toch echter de GigRig om de volgende redenen:
- 10 loops i.p.v 8
- aparte aux output voor een tuner
- de mogelijkheid om een rij switches in 'stomp' modus te zetten. In mijn geval plaats ik op de onderste rij een aantal basis sounds als presets en gebruik ik de bovenste rij om losse effecten (of combinaties) aan en uit te schakelen.
- De mogelijkheid om per preset in te stellen naar welke output het signaal gaat
- De mogelijkheid om per preset/effect eventueel een post-buffer/boost bij te schakelen
- de mogelijkheid om per preset twee extra relais aan te sturen voor bijv. amp-switching
- Midi out (optioneel, maar heb ik genomen op de onderste rij)
- Optionele Pre-buffer om instrumenten met een extreem hoge/lage output te compenseren
- de waanzinnige voeding, waarmee ik in een keer klaar ben.
Bovenstaande mogelijkheden rechtvaardigden voor mij in ieder geval het prijsverschil.
Enige nadeel: je moet er echt heeeeel lang op wachten
Oh ja; en je rug
Dat is een standaard Cry Baby die ik heb omgeknutseld: http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=128419Wat is dat voor een wah pedaal eigelijk?
Lomeos
Laatst gewijzigd door Nitefly7; 17 december 2009 om 12:08
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Mijn laatste nieuwe zelfbouwbaksel:
P.s.: Let niet op de instellingen.........wilde de camera pakken, draaide me om, weg instllingen........oorzaak: bijna 2 jaar oude peuter die knopjes draaien leuk vind......
Laatst gewijzigd door Hellsbellsnl; 17 december 2009 om 13:03
Favorieten/bladwijzers