Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 22 EersteEerste ... 31112131415 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 213
    Senior Member

Standaard

Deze gitaar en zijn baasje danken jullie ontzettend hard voor de 94 punten die een 21ste plaats opleverden!
    Laatst gewijzigd door LP_CL; 16 december 2009 om 13:36

Senior Member

Standaard

Dweezman is een goede winnaar .
    Om hoog te eindigen moet je wel goed kunnen fotograferen , dus als je daar wat extra aandacht aan geeft eindig je hoger .
    Topictitel zou dus ook kunnen zijn : mooiste gitaarfoto van 2009.

@Badman , respect man goed gedaan.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendriks Bekijk bericht
    Dweezman is een goede winnaar .
    Om hoog te eindigen moet je wel goed kunnen fotograferen , dus als je daar wat extra aandacht aan geeft eindig je hoger .

@Badman , respect man goed gedaan.
    Foto speelt natuurlijk wel mee, maar mijn winnaar (Godin 5th Avenue Kingpin) heeft in eerste instantie gewonnen omdat ik dat gewoon een prachtige gitaar vind. Niet omdat ze nou zo prachtig op de foto stond.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woml Bekijk bericht
    Had ik er toch wel vier van de top10 goed geraden!
    dan heb je het verkeerd begrepen. Jouw lijstje zou jouw persoonlijke top 10 moeten zijn, en niet een raden naar wat anderen wellicht mooi vinden.

Nu betekent het gewoon dat je een tamelijk gemiddelde smaak hebt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Foto speelt natuurlijk wel mee, maar mijn winnaar (Godin 5th Avenue Kingpin) heeft in eerste instantie gewonnen omdat ik dat gewoon een prachtige gitaar vind. Niet omdat ze nou zo prachtig op de foto stond.
    Dat is goed , jij hebt gekeken naar de gitaren , niet naar de goede compositie, lichtinval , etc , maar voor velen hier telden die zaken wel mee.

Senior Member

Standaard

Dat is goed , jij hebt gekeken naar de gitaren , niet naar de goede compositie, lichtinval , etc , maar voor velen hier telden die zaken wel mee.
    Ik heb dat wel laten meewegen. Zeker in het geval dat er twee foto's van een zelfde soort gitaar meededen - zoals de Godin en de Fender '62 Custom Telecaster.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Nou, ik heb geen 137 punten gekregen omdat de gitaar nou zo spannend is. Er zijn dus blijkbaar veel mensen die wel op de foto stemmen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Dat is wel erg zwart-wit. Mijn inzending is gewoon gefotografeerd met mijn telefoon. Ik had niet eens nagedacht over de compositie, omdat het een toevalstreffer was. Toch bereikte de gitaar maar liefst de 34e plaats!

Daarnaast merk ik dat ik zelf ook beïnvloed word door de foto zelf, maar ik heb bewust op minder mooie foto's gestemd als ik de gitaar wel mooi vond (ik noem geen namen).

Nog een punt: een oerlelijke gitaar op een ontzettend mooi belichte foto in een mooie compositie en de juiste achtergrond zal niet erg hoog scoren hier. Op een fotoforum waarschijnlijk wel. Mooiste gitaarfoto is dus niet echt van toepassing.
    9th Wonders! || The Droeftoeters
    Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Dat is wel erg zwart-wit. Mijn inzending is gewoon gefotografeerd met mijn telefoon. Ik had niet eens nagedacht over de compositie, omdat het een toevalstreffer was. Toch bereikte de gitaar maar liefst de 34e plaats!

Daarnaast merk ik dat ik zelf ook beïnvloed word door de foto zelf, maar ik heb bewust op minder mooie foto's gestemd als ik de gitaar wel mooi vond (ik noem geen namen).

Nog een punt: een oerlelijke gitaar op een ontzettend mooi belichte foto in een mooie compositie en de juiste achtergrond zal niet erg hoog scoren hier. Op een fotoforum waarschijnlijk wel. Mooiste gitaarfoto is dus niet echt van toepassing.
    Inderdaad zoals Kim wilson zegt , ook met een 13 uit een dozijn gitaar kun je hoog eindigen , als je er een leuk plaatje van maakt.
    Het is ook geen veroordeling ,maar een constatering.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nou, ik heb geen 137 punten gekregen omdat de gitaar nou zo spannend is. Er zijn dus blijkbaar veel mensen die wel op de foto stemmen.
    Inderdaad zoals Kim wilson zegt , ook met een 13 uit een dozijn gitaar kun je hoog eindigen , als je er een leuk plaatje van maakt.
    Het is ook geen veroordeling ,maar een constatering.
    Ik denk niet dat een gitaar uniek moet zijn om mooi te zijn. Vooral de Telecaster is gewoon immens populair op dit forum. Als ik niet al had gestemd op een '62 sunburst en een 50's met Bigsby, had ik waarschijnlijk ook op die van Kim Wilson gestemd.

Ik moet wel zeggen dat ik toch vrij bewust niet zo op de foto heb gelet. Anders had ik allicht ook op Kim Wilson en Dweezman gestemd - sowieso snap ik nu ff niet waarom ik niet op die prachtige Tele Deluxe heb gestemd!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten