Deze gitaar en zijn baasje danken jullie ontzettend hard voor de 94 punten die een 21ste plaats opleverden!
Deze gitaar en zijn baasje danken jullie ontzettend hard voor de 94 punten die een 21ste plaats opleverden!
Laatst gewijzigd door LP_CL; 16 december 2009 om 13:36
Dweezman is een goede winnaar .
Om hoog te eindigen moet je wel goed kunnen fotograferen , dus als je daar wat extra aandacht aan geeft eindig je hoger .
Topictitel zou dus ook kunnen zijn : mooiste gitaarfoto van 2009.
@Badman , respect man goed gedaan.
Dat is wel erg zwart-wit. Mijn inzending is gewoon gefotografeerd met mijn telefoon. Ik had niet eens nagedacht over de compositie, omdat het een toevalstreffer was. Toch bereikte de gitaar maar liefst de 34e plaats!
Daarnaast merk ik dat ik zelf ook beïnvloed word door de foto zelf, maar ik heb bewust op minder mooie foto's gestemd als ik de gitaar wel mooi vond (ik noem geen namen).
Nog een punt: een oerlelijke gitaar op een ontzettend mooi belichte foto in een mooie compositie en de juiste achtergrond zal niet erg hoog scoren hier. Op een fotoforum waarschijnlijk wel. Mooiste gitaarfoto is dus niet echt van toepassing.
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Ik denk niet dat een gitaar uniek moet zijn om mooi te zijn. Vooral de Telecaster is gewoon immens populair op dit forum. Als ik niet al had gestemd op een '62 sunburst en een 50's met Bigsby, had ik waarschijnlijk ook op die van Kim Wilson gestemd.
Ik moet wel zeggen dat ik toch vrij bewust niet zo op de foto heb gelet. Anders had ik allicht ook op Kim Wilson en Dweezman gestemd - sowieso snap ik nu ff niet waarom ik niet op die prachtige Tele Deluxe heb gestemd!
Favorieten/bladwijzers