Hmmm, 14e plaats! Nice!
Thanks allemaal voor jullie stemmen!![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Nou, in mijn lijstje stond je op de derde plek!
Ik ben ervan overtuigd dat je beter had gescoord, als de hele gitaar zichtbaar was geweest. Als die Tele van nou niet in mijn geheugen gegrafeerd stond, zou ik haar op basis van die foto waarschijnlijk ook niet zo'n hoge waardering hebben gegeven.
Jouw nummer 1 is wat mij betreft de mooiste Tele van heel gitaarnet. Maar ik SMEEK je, haal die lilleke slagplaat er AUB af en leg er gewoon een witte of een zwarte op!
![]()
Dit was mijn top 10 lijstje, voor de gelegenheid (en vooral voor hen die het weten willen) voorzien van een beknopte, persoonlijke motivatie:
10 pt. - eazy G
Als ik uit alle inzendingen 1 gitaar mocht kiezen om te houden, dan zou ik deze prachtige, oude, lichtblauwe gitaar mee naar huis nemen. Samen met mijn ES 347 zou ik met deze schoonheid de hele wereld aankunnen. Volgens easy G zou de kleur in werkelijkheid iets groeniger zijn, maar ik zou haar graag hebben zoals wij haar hebben gezien, blauw-grijs en ietwat gevlekt door de tand des tijds. Pure schoonheid!
9 pt. - zoon van Piet
Deze gitaar is i.m.o. het ultieme werkpaard. Om hier op te willen spelen zul je moeten KUNNEN spelen, anders ben je de lul. Deze DC wordt zichtbaar met liefde bespeeld en gebruikt.*
*
8 pt. - The Crash Cowboy
In een top 10 van mooie gitaren mag van mij een telecaster niet ontbreken. En dit is gewoon de mooiste (ondanks die afgrijselijke slagplaat). De gebruikte foto vond ik ongelukkig gekozen, maar ik weet hoe mooi ze in werkelijkheid is.*
7 pt. - rickert
Perfect voorbeeld van een model dat ik ooit spuuglelijk vond, maar met de loop der jaren een plekje in mijn hart heeft weten te verwerven. De robuuste en sobere uitstraling van dit exemplaar, maakt haar simpelweg onweerstaanbaar. Lijkt me heerlijk om hard op te raggen!
*
6 pt. - Thijser
Met deze prachtige gitaar heeft Thijser mij ervan weten te overtuigen dat het mogelijk is om een gitaar te bouwen dat mij in IEDER opzicht weet te boeien. Pure bewondering.*
5 pt. - Bolder
Mijn eerste liefde was de SG. Toen ik gitaar ging spelen MOEST en ZOU ik per se een SG hebben. Het is er gek genoeg nooit van gekomen, maar Bolder.... tsja, die van hem is (was) wel HEEL begeerlijk.
*
4 pt. - Schizo910
Een lekkere dikke Gretsch uit de topklasse zal voor mij altijd wel een droom blijven. Vorig jaar gooide Skiets hoge ogen met zijn andere Gretsch, maar misschien vind ik deze dikke dame, ergens diep van binnen, nog wel mooier dan die andere (niet verder vertellen...).*
3 pt. - RUIS
De bas waar veel van mijn helden beroemd mee zijn geworden. Nooit eerder gezien in deze kleur. Jammer, want het staat haar prachtig!
2 pt. - Frankpaul1
Zie mijn commentaar bij easy G. Voor deze gitaar geldt hetzelfde verhaal, maar uiteindelijk was het de kleur dat het verschil maakte. Deze ES hoort wat mij betreft absoluut in de top 10, maar ik vond het wat flauw om twee vrijwel identieke gitaren op 1 en 2 te zetten. Vandaar deze 9de plek.
1 pt. - Agent Smith
Tsja, ik kon er niets aan doen. Het was sterker dan ik, want ondanks het feit dat van alle bekende gitaarmodellen de Les Paul mij het minst doet, ben ik toch gevallen voor de schoonheid van deze Goldtop met P90's.*
Rest mij DWEEZMAN van harte te feliciteren met zijn mooie overwinning!![]()
Ben ik blij dat ik alleen maar een top 10 heb ingediend
EDIT:
Nee, da's flauw. Alle waardering voor de argumentatie.
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Opvallend dat 'hout' zo populair is!
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Daarom ook bedankt aan alle mensen die mijn flame/birdseye hals punten hebben gegeven, aangezien het de foto was waarmee ik meedeed. Ik had werkelijk geen idee wat het ging worden, ik vind t leuk dat ik ook via pm nog wat puntjes heb verzameld. Denk dat ik volgend jaar toch mee ga doen met de gitaar van vorig jaar, maar dan met betere foto...denk dat dat toch veel uit maakt.
Ben iig blij dat ik top 60 ben en dat mensen goed hout kunnen waarderen! Hulde aan de winnaar!
EBMM Luke - Luke Blue
EBMM Luke LE - Blue Dawn
De volledige lijst staat nu te lezen in de openingspost. Straks zet ik de excelbestanden online.
Laatst gewijzigd door Badman; 16 december 2009 om 09:03
Favorieten/bladwijzers