konden de deelnemers ook iets winnen?
konden de deelnemers ook iets winnen?
YEAH!
34e van de 190 met een 'cheap ass stock reissue gitaar.'
Badman, nogmaals bedankt voor het opzetten van de leukste verkiezing van het jaar! Hopelijk wordt dit een jaarlijks terugkerende traditie
Dweezman, gefeliciteerd met de eerste plek. Je hebt een erg mooie gitaar ingezonden en de stijlvolle foto deed het 'm natuurlijk ook.
Hier nogmaals mijn top 10, met de uiteindelijke plaats in de top 50 erachter:
1. eazy G (9)
2. Thomas (16)
3. jutter (36)
4. iBerno (12)
5. telelecastermaster (19)
6. wietse (30)
7. Dweezman (1)
8. Valoosj (6)
9. Whiplash (?)
10. FruscianteFan (?)
Mijn dank gaat uit naar Daan_B, RS-Rik, Valoosj, Saf, oigun, Zep, hendrix2, akkebaas, hezz, RUIS, Dweezman, rijsberman, Ferraririk, iBerno, Jay75 en nog een (aantal) anonieme stemmer(s). Leuk om te zien dat ik jullie gitaren ook mooi vind. Zo komen ook overeenkomsten in smaak naar boven
Wel raar dat er 190 inzendingen zijn, en slechts 139 stemmers. Beetje laf om wel mee te doen maar niet te stemmen. Dat moet volgend jaar beter: 250 inzendingen en 500 stemmers!
@ Braindead / soupero: wat let jullie eigenlijk om het zelf even te doen?
9th Wonders! || The Droeftoeters
Epiphone Sheraton II + Fender Jaguar + Danelectro '59 Dano + Parker P-38
Haha dweezman, coole foto.
it's better to burn out than to fade away
Terechte winnaar hoorGefeliciteerd!
Herfstkleuren deden het goed trouwens.![]()
IKKE
Maar dat kon ook niet anders met een lelijke Stagg.Volgend jaar gooi ik mijn Tele Classic Vibe in de strijd.
Tja, op macwilliams, Orgasmocaster en Barno na, vind ik de top 10 ook niet spectaculair, beetje teleurstellend zelfs. Ben het dus ook met Rickert eens: smakeloos.
Maar toch, gefeliciteerd Dweezman!
't Is de foto die 't 'm deed vermoed ik, de gitaar is toch niet echt bijzonder of ligt het aan mij?
Het valt me trouwens nog mee dat mijn Axis toch nog in de top 50 staat, blijkbaar zijn er toch nog mensen met smaak.![]()
Badman, nogmaals bedankt, goed gedaan.
Cool zeg, dat je nog 19e kunt worden met zo'n lelijke gitaar als de mijne.![]()
![]()
Bedankt iedereen die op mij heeft gestemd!!
En Badman natuurlijk ook bedankt voor de organisatie!!![]()
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Favorieten/bladwijzers