Hallo!
Het is niet zo geweldig als een boel van die boards van jullie, maarjah! 't is iig erg leuk Ik heb nu een paar pedalen, en wacht er nog 3 af (hoop ik nog te vinden)!
een distortion pedaal (een oude J&H misschien?), een tuner (geen idee welke) en een volume pedaal (EB JR?), de andere 2 ben ik nog niet uit! Maar momenteel ben ik helaas wat arm
! dus dat laat ff op zich wachten helaas
!
ik moet dus nog even uitzoeken hoe ik het ga doen met een case of board... een volledige case maken wordt me wat te duur, maar ik heb onlangs noppenschuim voor mijn flightcase gekocht, en miss dat ik iets eenvoudigs ff in elkaar timmer! Ik zie wel
!
in ieder geval: een Libery Custom Overdrive, gemaakt door een vriend van mij in Engeland en een Nova Delay! De footswitches zijn voor mijn H&K edition tube en mijn VOX AD15VT...
Laatst gewijzigd door zeiler; 10 december 2009 om 23:20
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Zeiler, u heeft een PM![]()
Toooooooooooooooone!!!
Laatst gewijzigd door Midwolda; 11 december 2009 om 09:58
"In God we trust, all others pay cash."
mooie collectie om mee te beginnen
mijn suggesties (heb je niet om gevraagd, maar ach.. 't is rustig op het werk..)
- distortion (wil je per se een distortion? want een lekkere overdrive is ook nooit mis..):
(modded) DS-1; als boost en extra klanklkleur echt te gek, maar niet als 'extra' kanaal..
Ibanez/Maxon SD-9: Tubescreamer met 'ballen' en te gek voor zo'n lekkere 80s drive
overdrive: the usual suspects: OCD, Fulldrive2 of COT50
tuner: Pitchblack: accuraat, true bypass en goedkoop (en Knight Rider lampie..!)
volumepedaal: EB jr is prima, maar er zijn 'meer' fans van de FV500 en FV300 series van Roland... Visual Volume is ook erg goede keus..
Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
Te koop: ...
Dankjullie wel allemaal voor de response!
@ Nitefly!
dat was het natuurlijk stiemen wel een beetje, super dat je tips geeft!
die Liberty Custom OD is aan de ene kant een overdrive, en aan de andere kant een cleanboost! Dus dat is wel gedekt
!
die Boss FV500 en 300 zijn ook niet gek duur als ik ff vlug rondkijk!!! Maar hoe staat dat in verhouding zeg maar -met andere VP's betreft-???
nogmaals bedankt iedereen! Maareh
Paul Lenders hoeft de mijne niet te bouwen, allemaal prima, maar dan ga ik liever zelf aan de slag
!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Snel in elkaar gestoken met een stukje resthout van m'n gitaarmal.
Van rechts naar links: Korg Pitchblack > Maxon OD-9 > Open plek, maar daar komt volgende week een T-Rex Tonebug Reverb > AB-switch.
Ik ben er blij mee![]()
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Houdt die kunststof behuizing van dat a/b switchje het een beetje?
Ja hoor. Gaat goed zo. Dat was het enige dat ik nog had van behuizing, dus...
It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.
Favorieten/bladwijzers