Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 898 van 1214 EersteEerste ... 398798848888896897898899900908948998 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.971 t/m 8.980 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Sinds wanneer is je smaak voor geluid en klank afhankelijk van een prijskaartje? Wellicht is de Memory Lane kwalitatief beter, maar dat wil niet zeggen dat je het geluid van die delay mooier vindt, toch?
    Daar heb je natuurlijk een punt, maar toch vind/vond ik het wel opmerkelijk.

chicken

Hallo!

Het is niet zo geweldig als een boel van die boards van jullie, maarjah ! 't is iig erg leuk Ik heb nu een paar pedalen, en wacht er nog 3 af (hoop ik nog te vinden)!
    een distortion pedaal (een oude J&H misschien?), een tuner (geen idee welke) en een volume pedaal (EB JR?), de andere 2 ben ik nog niet uit ! Maar momenteel ben ik helaas wat arm ! dus dat laat ff op zich wachten helaas !

ik moet dus nog even uitzoeken hoe ik het ga doen met een case of board... een volledige case maken wordt me wat te duur, maar ik heb onlangs noppenschuim voor mijn flightcase gekocht, en miss dat ik iets eenvoudigs ff in elkaar timmer ! Ik zie wel !

in ieder geval: een Libery Custom Overdrive, gemaakt door een vriend van mij in Engeland en een Nova Delay ! De footswitches zijn voor mijn H&K edition tube en mijn VOX AD15VT...
    Laatst gewijzigd door zeiler; 10 december 2009 om 23:20
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Senior Member

Standaard

Zeiler, u heeft een PM
    Toooooooooooooooone!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    ik moet dus nog even uitzoeken hoe ik het ga doen met een case of board... een volledige case maken wordt me wat te duur, maar ik heb onlangs noppenschuim voor mijn flightcase gekocht, en miss dat ik iets eenvoudigs ff in elkaar timmer ! Ik zie wel !
    Hier net zo.
    Een alu Gamma-koffer van twee tientjes, een plaatje MDF, stukje tapijt erop, alu randjes eromheen,
    rubber voetjes eronder, wat handgreepjes en wat klittenband, avondje knutselen... et voila!
    Laatst gewijzigd door Midwolda; 11 december 2009 om 09:58
    "In God we trust, all others pay cash."

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Een alu Gamma-koffer van twee tientjes, een plaatje MDF, stukje tapijt erop, alu randjes eromheen,
    rubber voetjes eronder, wat handgreepjes en wat klittenband, avondje knutselen... et voila!
    Precies! En dan een tijdje later aan de DAP flightcases (eerst de 24 en dan de 4 en dan de pedaltrain. En voor je t weet bouwt Paul Lenders je board
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

mooie collectie om mee te beginnen

mijn suggesties (heb je niet om gevraagd, maar ach.. 't is rustig op het werk..)

- distortion (wil je per se een distortion? want een lekkere overdrive is ook nooit mis..):
    (modded) DS-1; als boost en extra klanklkleur echt te gek, maar niet als 'extra' kanaal..
    Ibanez/Maxon SD-9: Tubescreamer met 'ballen' en te gek voor zo'n lekkere 80s drive

overdrive: the usual suspects: OCD, Fulldrive2 of COT50

tuner: Pitchblack: accuraat, true bypass en goedkoop (en Knight Rider lampie..!)

volumepedaal: EB jr is prima, maar er zijn 'meer' fans van de FV500 en FV300 series van Roland... Visual Volume is ook erg goede keus..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zeiler Bekijk bericht
    Hallo!

Het is niet zo geweldig als een boel van die boards van jullie, maarjah ! 't is iig erg leuk Ik heb nu een paar pedalen, en wacht er nog 3 af (hoop ik nog te vinden)!
    een distortion pedaal (een oude J&H misschien?), een tuner (geen idee welke) en een volume pedaal (EB JR?), de andere 2 ben ik nog niet uit ! Maar momenteel ben ik helaas wat arm ! dus dat laat ff op zich wachten helaas !

in ieder geval: een Libery Custom Overdrive, gemaakt door een vriend van mij in Engeland en een Nova Delay ! De footswitches zijn voor mijn H&K edition tube en mijn VOX AD15VT...
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

chicken

Dankjullie wel allemaal voor de response !

@ Nitefly !
    dat was het natuurlijk stiemen wel een beetje, super dat je tips geeft !

die Liberty Custom OD is aan de ene kant een overdrive, en aan de andere kant een cleanboost ! Dus dat is wel gedekt !

die Boss FV500 en 300 zijn ook niet gek duur als ik ff vlug rondkijk!!! Maar hoe staat dat in verhouding zeg maar -met andere VP's betreft-???

nogmaals bedankt iedereen ! Maareh Paul Lenders hoeft de mijne niet te bouwen, allemaal prima, maar dan ga ik liever zelf aan de slag !
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Snel in elkaar gestoken met een stukje resthout van m'n gitaarmal.
    Van rechts naar links: Korg Pitchblack > Maxon OD-9 > Open plek, maar daar komt volgende week een T-Rex Tonebug Reverb > AB-switch.

Ik ben er blij mee
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Senior Member

Standaard

Houdt die kunststof behuizing van dat a/b switchje het een beetje?

Standaard

Ja hoor. Gaat goed zo. Dat was het enige dat ik nog had van behuizing, dus...
    It's not the fall that kills... It's the sudden stop at the end.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten