Laatst gewijzigd door JimiDylan; 10 december 2009 om 17:37
de carbon copy is een prima delay pedaaltje, klein, errg warme klank (dus donkere delays), ligt lekker in de mix en de modulatie is subtiel en mooi. Geen geld voor zo'n ding!
pokkel'n
Die Carbon Copy heb ik ook gehad. Prima ding, wel érg donker (speel over een '80 Fender 75, bright switch aan), een stuk donkerder dan mijn Malekko Echo 600 Dark zelfs. De modulatie is ook wel oké, maar die gebruikte ik toch eigenlijk nooit.
In mijn ogen en ik heb hem niet geprobeerd, geef ik toe, vind ik het een beetje stom dat die Memory Boy zo gehypt wordt. Ik las laatst ergens dat iemand er één wilde om zijn Diamond Memory Lane mee te vervangen. Toen had ik wel even zoiets van: serieus?! Hoe gaat een ding van €500 vervangen worden door een budget-delay? Voor €100 kan hij toch nooit zo even goed zijn?
![]()
Hier is mijn pedalboard.
Pasgeleden snel plaats moeten maken voor een volume pedaal daarom ziet het er slordig uit. Ga ook nog een patchbay bouwen en nieuwe patchkabels maken, daarna ga ik het koffer opnieuw inrichten.
Volgorde
Gitaar > TU-2 > Phase > Wah > Line driver > OCD > HT-DIST > Volume pedaal > Micro Amp > Versterker
FX : Delay
De Line driver geeft de distortion en overdrive wat meer pit. de Micro amp achteraan dient als buffer.
Volume pedaal zit er pas tussen, ben ik nog mee aan het experimenteren, in de FX loop vond ik hem niet zo ideaal daarom maar achteraan in de chain
Laatst gewijzigd door mel-aers; 10 december 2009 om 19:51
dikke lead sound.... ja prima hoor, maar ik weet niet hoe jouw setup is, maar om geen volume verlies te hebben tussen mijn loop aan en loop uit patches moet mijn loop op 75 of 80% staan, hierdoor verlies je ook in je delay sound al wat "aanwezigheid"
clean vind ik hem fantastisch, en met een dikke crunch vind ik hem ook te gek maar is die al flink wat minder aanwezig. Maar dat zou zomaar kunnen omdat die in die geknepen loop staat.
Gr bart
Favorieten/bladwijzers