Social Distortion mag van mij wel terug komen voor langere show. Dat was echt geniaal afgelopen Werchter.
Social Distortion mag van mij wel terug komen voor langere show. Dat was echt geniaal afgelopen Werchter.
And the waiter served my coffee with a consolation sigh.
You remind Anna, if she asks why.
van een vriend gehoord dat dit VEEL te groot is + als je regent heb je het zitten
Ik hou van het concept van werchter, 1 main stage en marquee. Zo ben je in staat praktisch alle groepen te zien, moest je dit willen. Ik herinner met dat op pukkelpop hell is for heroes en sum 41 tegelijk speelden en dan moet je een keuze maken.
it's better to burn out than to fade away
Mja, 2006 in de hittegolf, 4 dagen tegen de 35gr aan :s Ipv van genoeg drinkbaar water te voorzien op die wei, zijt ge gek. We moeten met zen allen maar 2 euro per consumptie betalen om maar niet uit te drogen..
Dat vind ik ethisch onverantwoord ^^ Mensen met uitdroging die zelf moeten betalen om in leven te blijven om het maar drastisch te verwoorden.
Die brandweerslang afgelopen zomer aan de inkom was wel lekker ^^
Tool mag ook nog eens langskomen maar dan wel als afsluiter int donker.. (zoals dat jaar wel op pukkelpop is gebeurd , dikke lichtshow)
Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.
Waarom Pink?!
Gonna dance all my shit away
Nummer vier! RAMMSTEIN
op zaterdag 3 juli, Main Stage
Alweer Rammstein, jeeeeeej![]()
nieuwe namen: Vitalic, Faithless, Jack Johnson, Florence + the Machine, the Gossip en LA Roux
Van mij mag Metallica ook wel weer komen. Zij waren de afgelopen jaren echt geweldig met Werchter.
Als er iets saai is vind ik het wel post-2000 britpop bands (Arctic Monkeys,...) Pearl Jam is megavet. Wil ik heel erg graag zien. Muse is misschien een beetje done, maar toch goeie band. Rammstein zou ik ook wel eens willen zien, maar moet niet persé. Faithless daarentegen vind ik helemaal niks.
Soundgarden was zeker toch ook weer bij elkaar gegaan...?Dat zou een heel erg mooie naam zijn voor Werchter
Favorieten/bladwijzers