Aangezien mr. Smeets het blijkbaar verleerd is, een topic over een festival dat wel te gekke namen heeft.
Pearl Jam en Muse!![]()
Aangezien mr. Smeets het blijkbaar verleerd is, een topic over een festival dat wel te gekke namen heeft.
Pearl Jam en Muse!![]()
Gonna dance all my shit away
begint al goed, zo'n saaie line-up, wat meer nieuwe bands mag wel (en geen saaie synth-rock, britpop bands aub)
it's better to burn out than to fade away
ik hoop dat de affiche ietsje leuker wordt dan vorig jaar.. Maar goed dat ik toen maar 1 dag was gegaan en drumstok van placebo gevangen hadBest leuk. Heb die aan mijn vriendin gegeven (grote fan) die ondertussen al niet meer mijn vriendin is. :-)
Chill zou zijn wat vlaams geweld : triggerfinger - admiral freebee - das pop - NIET dEUS
en ja grote groepen : nick cave - drive by truckers - john mayer .
met wat geluk zeer leuke groepen.. maar o wee de prijs, het zal wel richting de 200 euro gaan voor een combi![]()
prijs was vorig jaar toch niet aangepast
en stond triggerfinger er niet vorig jaar?
de 3de naam is bekend,en ja dit was te verwachten (jammer genoeg)
- Pear Jam
- Muse
- Pink
- ...
- ...
- ...
my morning jacket en grinderman mogen zeker nog es terugkomen; Wat een energie bij die nick cave seg .. poeh!! gitarist met zijn mini gitaarke ^^geweldig
Ook al gaan de prijzen omhoog is het nog niet zoveel als een brit betaalt voor dezelfde groepen![]()
ga naar glastonbury, zie je vijf keer zoveel groepen voor dezelfde prijs.
Werchter is je reinste afzetterij. Niet alleen inkom, maar alles.
Te koop: Randall RX 15W oefenampje in nieuwstaat, mag weg voor €30... Niet misse prijs voor een oefenampje!
Gezocht: tweedehands V30 2x12 / Dunlop Crybaby Wah tegen een goeie prijs.
Favorieten/bladwijzers