Deze week nog even de Arion TB laten maken door DH, dan is ie ok!
Deze week nog even de Arion TB laten maken door DH, dan is ie ok!
..ToffeTuner!![]()
Wat voor jackpluggen heb jij eigenlijk gebruikt? kan ze nergens vinden,. de pluggen die ik gebruik nemen wat veel ruimte in beslag.Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing
Sinterklaas is heeeel aardig geweest: een pedaltrain 2 soft case! Ideaal moet ik zeggen. Het klittenband is sterk, maar niet TE sterk. Mooi spul allemaal...
Omdat ik heel stout ben heeft Sinterklaas mij overgeslagen dit jaar, dus heb ik maar zelf wat gekocht: een Ehx Pulsar. Ik ben al een jaar aan het twijfelen over welke tremolo, óf ik wel een tremolo moet kopen enzovoort, maar nu heb ik er dus een. Wel leuk, zo'n pedaal. Ik moet er nog wat meer mee klooien. Wat me wel al opviel is dat ik hem toffer vind vóór mijn delay dan erna
Mijn basissetup is zo'n beetje Pitchblack -> Rat -> Echo 600D, maar als het nodig is heb ik dus die Pulsar en een Fulltone '69 in de trukendoos.
Zo, nu de beurs even laten bijkomen van dit festijn en dan wil ik misschien nog iets van een Auto-wah, een pitchshifter en heel misschien nog een delay of fuzz.
Laatst gewijzigd door j-op; 6 december 2009 om 23:45
Er zitten pinnen in de scharnieren die je er met een schroevendraaier en hamer zo uit mept. De koffer haal je dan uit elkaar en mept die pinnetjes weer terug in de deksel en knijp met 'n nijptang de pinnen vast in het scharnier. Vervolgens met een beetje buigen aan de halfronde "lepels" (bij gebrek aan een betere term) van de scharnieren die aan de originele onderkant van het koffer zitten, kun je de nu nieuwe deksel in het scharnier van de bodem van je pedalboard wippen. Werkt prima. Moet 'm niet van driehoog laten vallen, dan vliegen de scharnieren los, maar voor gewoon netjes je pedalboardje verplaatsen is het prima..Succes, ben benieuwd..
Haha, bedankt voor het compliment. Helaas kon ik als Radiohead-fan mijn onderbroek verschonen na het zien van dit filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=LdSf6RhQY-I
Instant OK Computer in een doosje!![]()
Favorieten/bladwijzers