Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 22 van 22 EersteEerste ... 12202122
Weergegeven resultaten: 211 t/m 215 van 215
  1. #211
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 februari 2009
    Locatie
    Appingedam
    Berichten
    298

    Standaard

    Ik heb ooit eens van een collega muzikant een Pedalworx McSqueeze, ze compressor/cleanboost overgenomen. Goed pedaal hoor, maar totaaaaal niet mijn ding. Ik kon hem dit jaar omruilen voor een MI Audio Blues Pro, daar werd ik direct al een stuk blijer van

    Verder heb ik ooit een Behringer VT911 gekocht, wat een kutpedaal. Daar is eigenlijk geen enkel bruikbaar geluid te halen, alleen maar als je op zoek ben naar verzuipende of juist verbrandende buizen geluiden (bij wijze van, buisje werd gewoon zwaar ondervoed). Heb hem nog geprobeerd te modden, maar werd me niet echt duidelijk hoe dat circuit in elkaar zat. Dus begin dit jaar maar verkocht..

  2. #212
    Senior Member
    Geregistreerd
    11 september 2007
    Locatie
    Erhens van d'ee tot 'ontenisse
    Berichten
    1.094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Volgens een hele hoop mensen het beste overdrive pedaaltje wat Boss ooit gemaakt heeft, maar ik vind het maar een doods en saai geluid opleveren...

    Ik zou 'm nog kunnen modden om te kijken of het dan wat wordt, maar eigenlijk heb ik helemaal geen zin om hier nog tijd in te gaan stoppen...
    Hebbe hebbe hebbe! Gimme gimme gimme! Niet modden, hooguit keeley, maar dat wordt voor jou denk ik nog saaier geluid.
    Hello, hello-oooo! (ola!)

  3. #213
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mephistocles Bekijk bericht
    Hebbe hebbe hebbe! Gimme gimme gimme! Niet modden, hooguit keeley, maar dat wordt voor jou denk ik nog saaier geluid.
    Zie sig

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Voor een vieze bluesy overdrive is ie hartstikke goed. Het vlakt je toon wel behoorlijk af, dat klopt.
    Er komt uit mijn OD-1 een veel mooiere blues tone dan uit de blues driver...

  4. #214
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.341

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Zie sig



    Er komt uit mijn OD-1 een veel mooiere blues tone dan uit de blues driver...
    De OD-1 rulez!!! Ooit eens geleend tijdens een optreden van de bassist () en ik heb er veel plezier aan beleefd! Dat is toch die ZONDER tone-pot toch? Super pedaaltje!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  5. #215
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2007
    Locatie
    Brabant!
    Berichten
    21.337

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    De OD-1 rulez!!! Ooit eens geleend tijdens een optreden van de bassist () en ik heb er veel plezier aan beleefd! Dat is toch die ZONDER tone-pot toch? Super pedaaltje!
    Zonder tone ja. Het is geen pedaaltje van extremen maar wel erg smooth en bluesy. Ik heb 'm wel gemod zodat hij het laag niet zo aantast...

    Maar ja, ik speel geen blues! Weg ermee!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top