Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 149 van 193 EersteEerste ... 4999139147148149150151159 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.481 t/m 1.490 van 1930

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Martijn-w Bekijk bericht
    Het blijft niks speciaals. Gewoon een zwarte lp.
    wat is dat nou weer voor een vreemd paradox?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    jammer dat mijn pickup ringen net iets te laat binnen zijn gekomen!

ik vind hem nu veeeel mooier dan hiervoor!

toch nog even snel 2 foto'tjes geschoten om met jullie te delen, sorry de gitaar is niet helemaal opgepoetst!

hehe dude, hij is zo een stuk mooier!
    Maar poetsen, man, je poetst je telefoon toch ook niet!?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    hehe dude, hij is zo een stuk mooier!
    Maar poetsen, man, je poetst je telefoon toch ook niet!?
    Waarom zou je een gitaar niet poetsen dan mag dat niet? ik hou van glimmende gitaren want het is toch zonde als ze vies zijn. een beetje schoonmaken kan toch geen kwaad?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Evil-lyn Bekijk bericht
    Waarom zou je een gitaar niet poetsen dan mag dat niet? ik hou van glimmende gitaren want het is toch zonde als ze vies zijn. een beetje schoonmaken kan toch geen kwaad?
    Je zou eens moeten weten hoe lang ik bezig gezeten heb aan die Jaguar: een zwarte gitaar met 3 vierkante meter spiegel Geen pretje om dat af te stoffen

Standaard

apart hoor, ik kom niet op heel veel lijstjes voor, maar degene waar ik wel opsta krijg ik meteen 10 punten. Echt nooit verwacht.... nogmaals bedankt mensen. Wel leuk om de lijstjes zo te zien, je ziet meteen de voorkeuren van veel mensen. Of er staan veel vintage gitaren op en geen superstrats en andersom, of mensen kiezen voornamelijk zelfbouw. Meestal staan dezelfde namen in dezelfde lijstjes...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MR. DYNAMITE Bekijk bericht
    wat een eer!
    vind het gewoon een prachtige gitaar
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    In het gaatje.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaChosen1 Bekijk bericht
    apart hoor, ik kom niet op heel veel lijstjes voor, maar degene waar ik wel opsta krijg ik meteen 10 punten. Echt nooit verwacht.... nogmaals bedankt mensen. Wel leuk om de lijstjes zo te zien, je ziet meteen de voorkeuren van veel mensen. Of er staan veel vintage gitaren op en geen superstrats en andersom, of mensen kiezen voornamelijk zelfbouw. Meestal staan dezelfde namen in dezelfde lijstjes...
    Je kwam bij mij net buiten de top 16, vind het een mooie gitaar, maar ik heb teveel "foute" 80's/90's (hairmetal) associaties met dergelijke superstrats.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Je kwam bij mij net buiten de top 16, vind het een mooie gitaar, maar ik heb teveel "foute" 80's/90's (hairmetal) associaties met dergelijke superstrats.
    haha dat kan ik begrijpen, maar ik vind het juist mooi om te zien dat je hem of zo mooi vind dat hij op nummer 1 komt of hij komt er helemaal niet op voor....tenminste dat is wat ik tot nu toe zie. Ik had overigens van te voren verwacht dat hij op geen enkel lijstje voor zou komen, met al die prachtige gitaren hier...

Senior Member

Standaard

ik wil ook een punt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DaChosen1 Bekijk bericht
    Ik had overigens van te voren verwacht dat hij op geen enkel lijstje voor zou komen, met al die prachtige gitaren hier...
    Kom nou toch man! Bij mij staat jouw Ibanez dik op 1!
    Die violin finish samen met de inlay vind ik een supervette combinatie...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten