Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 26 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 259
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door minoin Bekijk bericht
    Bij MaxGuitars in de uitverkoop:
    Mesa Boogie 295 Tube Poweramp voor 499 euri
    TC Electronic G-Force voor 499 euri
    Groove Tubes Trio Pre amp (used) 299 euri
    http://www.maxguitarstore.com/SALELIST1.0.pdf
    en een intellifex voor € 100 geen slechte prijs volgens mij... Die mesa poweramp is ook erg goedkoop... Bijna te goedkoop, maar veel te zwaar helaas.
    Laatst gewijzigd door JTB; 3 december 2009 om 09:58
    Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
    Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    En waar zouden jullie zeggen dat 'ie op lijkt? Ik ben fan van het Mesa Mark geluid (vooral de IV en V): smooth maar oh zo high gain. Er moet echt metal uit komen. Eigenlijk zoek ik een amp waar het tweede kanaal de goede scheur voor strakke metalritmes is en de lead voor, nou ja, de leads.
    Als ik de reviews bekijk is vooral de crunch nogal Marshall-achtig. En de brown noise van Marshall vind ik eigenlijk niet zo lekker klinken (zeker ivm de Mark IV/V/Quad scheur).
    Ik blijf het zeggen, ik denk dat de Kitty Hawk Quattro je helemaal niet gaat tegenvallen, ook niet qua prijs....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JTB Bekijk bericht
    Ik blijf het zeggen, ik denk dat de Kitty Hawk Quattro je helemaal niet gaat tegenvallen, ook niet qua prijs....
    Ik heb wat clips gevonden op YouTube (de vorige keer niet...) en dat klinkt inderdaad niet verkeerd. Best wel Mark-achtig. En rond de 300 euro?

Senior Member

Standaard

Ja ik heb hem voor een stuk minder nog kunnen bemachtigen. Vond hem eerst iets minder klinken, maar heb nu een andere gitaar en fatsoenlijke speakers en dat scheeld een hoop. Vind hem erg lekker en veel minder modderig nu. Het is de poor man's boogie zegen ze. Hij heeft 4 kanalen waarvan steeds 2 er een eq delen, ik vind dit geen probleem. Een goeie setting is zo gevonden. Ik hoef geen andere voorversterker onder de € 800. Maar ik ben ook geen fan van het digitale en deze is zo heerlijk simpel buizen. Alleen geen fx-loop en geen midi en hij is mono. Ik ervaar dit allemaal niet als een probleem.
    Laatst gewijzigd door JTB; 3 december 2009 om 11:59

Senior Member

Standaard

Mono en geen fx-loop zijn voor mij ook geen probleem. Geen MIDI is jammer maar wel overkomelijk (dat heb ik nu ook niet en ik schakel met de G-Major 2).
    Maar ik vraag me af of ik uit het 3e kanaal wel een strakke metalscheur kan halen. De vierde kan dat vast wel, maar die wil ik juist als solokanaal gebruiken. Dan zou ik dezelfde compromises moeten maken als met de Engl E530. Daar wil ik juist van af.

Standaard

Ik weet niet hoeveel meer gain je nodig hebt maar van een strak scheurkanaal heb je middels een boost en eventueel wat EQ uit de g-major zo een solokanaal gemaakt. Maar had je nu al eens een mesa getest?
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

+1

Dat is prima te doen met de G-major!
    PAS Custom Guitars, Music Man, Gibson, Schecter, Ibanez, Mesa Boogie, Engl, TC Electronic, Ultimate Ears, Fisher Amps
    Incoming: Siggery Custom Shop 7-string
    My band Panic Attack (DT Tribute): http://www.youtube.com/user/panicattackband

Standaard

Ai ai ai, komt er een Groove Tubes voorbij op een moment dat ik echt geen cent te makken heb! Snel, koop hem om te proberen en zet hem over een half jaartje voor 200 op Marktplaats, please ?!

Senior Member

Standaard

Die Groove Tubes is idd interessant voor 299

Senior Member

Standaard

Heeft iemand een website waar goede audioclips van die amp staan. Ik ken 'm niet maar het ziet er interessant uit. Dat 'ie MIDI kan schakelen lijkt me ook puik. Is dat gewoon MIDI zoals het hoort? Het ziet er op de achterkant een beetje gek uit.

Zou je zo'n ding ook weer voor 300 euro van de hand kunnen doen en is 'ie populair? Of staat 'ie dan meteen een half jaar op marktplaats? Ik overweeg de aanschaf :O
    Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 4 december 2009 om 11:49

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten