Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 178 EersteEerste ... 78910111959109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 1771

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_o Bekijk bericht
    Ben afgelopen woensdag bij Blof geweest in de 013, en uiteraard was het weer geweldig.

Wat ook geweldig was, was dat forumlid Maurits het podium opgeroepen werd om harder dan ik hebben kan mee te spelen, en dat deed ie prima.

cheers Maurits, was erg leuk om te zien, jammer dat je niet backstage was achteraf.
    Was idd. een hele leuke avond met een bijzondere verrassing! Heb na afloop nog met wat publiek gepraat maar moest toen echt naar de laatste trein. Donderdag (HMH) sta ik op de gastenlijst dus spreek ik de mannen nog. Jammer dat jij er dan niet bent ;-)
    YouTube • Band Yellow • Gitarist bij IngeMusic

Te koop: Vox Humana Custom Strat (o.a. swampash body en AAA brids-eye maple neck)

Standaard

Mark knopfler in de hmh is mijn eerst volgende concert

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maurits Bekijk bericht
    Was idd. een hele leuke avond met een bijzondere verrassing! Heb na afloop nog met wat publiek gepraat maar moest toen echt naar de laatste trein. Donderdag (HMH) sta ik op de gastenlijst dus spreek ik de mannen nog. Jammer dat jij er dan niet bent ;-)

Nope, ben er de vrijdag, maar alvast veel plezier en kom een keer langs voor een bakkie als je tijd hebt....we hyven!
    Laatst gewijzigd door marc_o; 28 november 2009 om 15:34
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Gister naar Do Make Say Think geweest (geweldige lui. Achteraf met de twee gitaristen, bassist en trompettist gesproken. Ik mocht zelfs op de oude semi-akoestische Martin spelen!

Binnenkort ga ik naar Oceansize, Tegan and Sara (Crossing Border), Patrick Watson, Buried Inside, Yann Tiersen en als ik op dat moment niet op vakantie ben, ook naar Air.
    wanneer/waar Yann Tiersen!?!?!?!?!?!??
    HERRIE.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TimmU Bekijk bericht
    wanneer/waar Yann Tiersen!?!?!?!?!?!??
    Helaas, het is uitverkocht! Maar hij staat 16 december in tivoli, utrecht.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Helaas, het is uitverkocht! Maar hij staat 16 december in tivoli, utrecht.
    Cool, de naam Yann Tiersen kwam me al bekend voor.. Laatst een film gezien, 'la fabuleux destin d'amelie poulain'(aanrader). Yann Tiersen heeft er dus muziek voor gemaakt, en deze probeer ik mezelf nu aan te leren op piano, zal nog wel ff duren , ben echt piano beginner. Maar lijkt me wel gaaf om dit te kunnen spelen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door -geert- Bekijk bericht
    Cool, de naam Yann Tiersen kwam me al bekend voor.. Laatst een film gezien, 'la fabuleux destin d'amelie poulain'(aanrader). Yann Tiersen heeft er dus muziek voor gemaakt, en deze probeer ik mezelf nu aan te leren op piano, zal nog wel ff duren , ben echt piano beginner. Maar lijkt me wel gaaf om dit te kunnen spelen.
    Mooie film ja. De toetsenist van mijn band, die best goed speelt, vindt La Valse D'amelie ook wel erg moeilijk hoor. Ik zou eerst Comptine D'un Autre Eté of Le Moulin proberen, die zijn een stuk makkelijker - die kan ik

Maar zijn huidige optredens klinken wel iets anders dan die soundtrack

Standaard

Niet binnenkort, maar gisteren al geweest:

Golden Earring akoustisch @ de Harmonie in de Leeuwarden. Weinig veranderingen in de setlist t.o.v. 2 jaar geleden, maar weer heerlijk gespeeld door de oude heren.

Nog even nagenieten: Just A Little Bit Of Peace In My Heart

Senior Member

Standaard

Vorige Triggerfinger en vanavond weer. Groetere zaal, maar ik denk niet zo'n goed geluid als vorige week. Denk wel dat ze beter uitkomen op een groter podium. Zin in!

Senior Member

Standaard

Morgen naar Blof & friends, HMH, altijd prachtige sound daar, wel ver rijden, maar hey, het is nu eenmaal de buurman en dan ga je af en toe eens op z'n werk kijken.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten