Mark knopfler in de hmh is mijn eerst volgende concert![]()
Cool, de naam Yann Tiersen kwam me al bekend voor.. Laatst een film gezien, 'la fabuleux destin d'amelie poulain'(aanrader). Yann Tiersen heeft er dus muziek voor gemaakt, en deze probeer ik mezelf nu aan te leren op piano, zal nog wel ff duren, ben echt piano beginner. Maar lijkt me wel gaaf om dit te kunnen spelen.
Mooie film ja. De toetsenist van mijn band, die best goed speelt, vindt La Valse D'amelie ook wel erg moeilijk hoor. Ik zou eerst Comptine D'un Autre Eté of Le Moulin proberen, die zijn een stuk makkelijker - die kan ik
Maar zijn huidige optredens klinken wel iets anders dan die soundtrack![]()
Niet binnenkort, maar gisteren al geweest:
Golden Earring akoustisch @ de Harmonie in de Leeuwarden. Weinig veranderingen in de setlist t.o.v. 2 jaar geleden, maar weer heerlijk gespeeld door de oude heren.
Nog even nagenieten: Just A Little Bit Of Peace In My Heart
Vorige Triggerfinger en vanavond weer. Groetere zaal, maar ik denk niet zo'n goed geluid als vorige week. Denk wel dat ze beter uitkomen op een groter podium. Zin in!
Morgen naar Blof & friends, HMH, altijd prachtige sound daar, wel ver rijden, maar hey, het is nu eenmaal de buurman en dan ga je af en toe eens op z'n werk kijken.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Favorieten/bladwijzers