Als je hem echt helemaal gaat afronden, krijgt hij een hele hoge "aaibaarheidsfactor".
Als je hem echt helemaal gaat afronden, krijgt hij een hele hoge "aaibaarheidsfactor".
Dat afgeronde vind ik zowel smaakvol als sympathiek/aantrekkelijk. Ik zie 't als een meerwaarde voor de looks van deze bas. Dat gezegd hebbende hoop ik dat je (lees: Barno) ook eens een Guttlin gitaar bouwt waarvan de body afgerond is, als goede variatie op het bestaande thema.
Beauty is in the eye of the beholder & Ignorance is bliss: welkom op de internetfora
www.toegoenoise.nl
fijn om te zien dat het moderator team oren heeft naar argumenten van forumgebruikers.
on topic: elzenhout: barno, probeer eens bij Lynen Industrial Carpentry in Zolder. Ik heb daar laatst wat hout gekocht (zijn kennissen van mijn ouders). ze hadden o.a. es, esdoorn, poplar, sapeli mahonie, wengé, limba, en nog wel een stuk of wat houtsoorten. Misschien dus ook wel elzen.
In principe is het een groothandel, maar bij mij waren ze erg behulpzaam om me wat hout te bezorgen.
veel succes!
Laatst gewijzigd door warmong; 3 december 2009 om 10:46
Dit is een sexy bas................
Ik zou de chromen kappen weglaten, maar that's me....
Inderdaad, dat wordt weer een mooie!!
Krijgt voor mij een klein beetje het daisy rock gevoel, de gitaar wordt er vriendelijker van (roze ster wegdenken).
![]()
fietsi veni vidi
Favorieten/bladwijzers