Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 87
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Bram, deze post snap ik niet. Eerst klaag je dat wij mods teveel nattevingerwek plegen, en een zin verder stel je dat we de mensen pesten met regeltjes. Dat is toch in tegenspraak met elkaar?
    uiteindelijk proberen we zoveel mogelijk maatwerk te leveren, en is er veel onderling overleg, ook tussen mods en posters. De bewering van Barno dat hij de eerste is die dit overkomt, klopt ook niet; we hebben dit al vaak meegemaakt, en zijn er bijna altijd door overleg uitgekomen.
    Ik klaag niet dat jullie teveel nattevingerwerk plegen, maar blijkbaar wordt daar in deze gevallen wel gebruik van gemaakt, dat is wat ik stelde. Als je goed leest, heb ik het wat betreft nattevingerwerk ook alleen over dit geval

Pesten stond tussen aanhalingstekens die uiteraard voor het gemak ook weggedacht mogen worden als dat beter uitkomt voor je reactie, en je haalt het nu ook volledig uit de context. Het ging erom dat ik het niet zinnig vind om regels toe te passen omdat die regels er nou eenmaal zijn. Ze moeten een zeker doel dienen (bijvoorbeeld om conflicten met betalende adverteerders te voorkomen, of omdat het gedrag storend is voor andere niet-betalende gebruikers). Ik zie in dit specifieke geval en vergelijkbare gevallen het doel niet en ik heb al een paar keer aangegeven dat dit een voorbeeld is van een 'verlies-verlies-situatie' zoals martijn-w het mooi omschreef.

Bedankt in ieder geval weer voor je bijdrage!

(en waar blijft mijn uitleg over omzetbelasting?)

Senior Member

Standaard

Het is jammer dat de leiding van gitaarnet de belangen van de sponsoren blijkbaar laat prevaleren boven de belangen van de leden.

Het is jammer dat leden wel twee keer moeten nadenken over hetgeen ze hier zouden willen posten.

Het is jammer dat leden niet vrijelijk van gedachten kunnen wisselen over hun hobby waardoor er veel kennis over gitaarbouw verloren kan gaan.

Het is jammer dat er achterdocht jegens de sponsoren wordt gekweekt op deze manier (wie zou er hebben gepiept?) hetgeen kan resulteren in zeer selectief koopgedrag van de leden.

Het zou bijzonder jammer zijn voor gitaarnet als (een aantal van de) leden die actief zijn in de zelfbouwsectie zouden besluiten om een eigen zelfbouwforum in het leven te roepen.

Ja, inderdaad, heel veel (ge)jammer .....
    Mijn website: Aiko Timmer's Guitar Pages :: Facebook
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door barno Bekijk bericht
    ..., je ben een kanjer maar "Ike lul" klinkt gewoon hééél goed

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Het is jammer dat de leiding van gitaarnet de belangen van de sponsoren blijkbaar laat prevaleren boven de belangen van de leden.

Het is jammer dat leden wel twee keer moeten nadenken over hetgeen ze hier zouden willen posten.

Het is jammer dat leden niet vrijelijk van gedachten kunnen wisselen over hun hobby waardoor er veel kennis over gitaarbouw verloren kan gaan.

Het is jammer dat er achterdocht jegens de sponsoren wordt gekweekt op deze manier (wie zou er hebben gepiept?) hetgeen kan resulteren in zeer selectief koopgedrag van de leden.

Het zou bijzonder jammer zijn voor gitaarnet als (een aantal van de) leden die actief zijn in de zelfbouwsectie zouden besluiten om een eigen zelfbouwforum in het leven te roepen.

Ja, inderdaad, heel veel (ge)jammer .....
    Dat klinkt bijna als een dreigement beste, een site als gitaarnet kan bestaan door de sponsors/adverteerders en als die afhaken is het forum in gevaar. Het is moeilijk om de juiste weg te vinden en daar zijn de mods mee bezig, beetje geduld en we komen er gegarandeerd uit.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Nou moet je niet overdrijven, Ike. Ik heb niet de indruk dat de mods het zelfbouwforum de nek om willen draaien. Er zijn nu eenmaal regels omtrent spam, daar heeft iedereen zich gewoon aan te houden.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Dat klinkt bijna als een dreigement beste,
    Beste Han,

Ik kan jou niet voorschrijven hoe je mijn post moet opvatten maar het is niet als dreigement bedoeld. Ik heb alleen maar geschreven hoe jammer ik het persoonlijk vind dat bepaalde dingen gaan zoals ze gaan (of zouden gaan zoals ze zouden kunnen gaan)

Thumbs up

Ik heb begrip voor de regels, maar ik vind dit wel jammer. Heel veel mensen kunnen leren van dit soort topics terwijl Barno (blijkt nu) geen commerciëel doel heeft met de gitaar. Hij legt er zelfs geld op toe.

Als een dergelijk topic dan dicht gaat en blijft kunnen we ook vrijwel alle topics van geert1976 (ofzo) sluiten, alsmede heel wat andere topics van mensen die dingen doorverkopen. Dat zou toch ten koste gaan van de leerzaamheid van dit forum.

Ik hoop dat het topic weer open gaat nu gebleken is dat Barno niets verdient aan de gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Nou moet je niet overdrijven, Ike. Ik heb niet de indruk dat de mods het zelfbouwforum de nek om willen draaien. Er zijn nu eenmaal regels omtrent spam, daar heeft iedereen zich gewoon aan te houden.
    Kim, ik geloof ook niet dat de mods daar bewust mee bezig zijn.

Het woord spam wil ik eigenlijk helemaal niet meer zien want dat vind ik gewoon totaal niet passen in de context van deze thread.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Beste Han,

Ik kan jou niet voorschrijven hoe je mijn post moet opvatten maar het is niet als dreigement bedoeld. Ik heb alleen maar geschreven hoe jammer ik het persoonlijk vind dat bepaalde dingen gaan zoals ze gaan (of zouden gaan zoals ze zouden kunnen gaan)
    Geen probleem hoor, ik kom er niet zo vaak, maar ik denk dat op zo'n subforum het gevaar dat iets spam is of als zodanig wordt opgevat groot is. We zijn er mee bezig en we komen er gegarandeerd uit met elkaar.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

Senior Member

Standaard

Okee dit topic had ik dus gemist.
    Ik zou het denk ik niet jammer vinden als er bepaalde bouwers een mooi forum zouden beginnen over zelfbouw waar je bouwsels kan posten voor wie wat waar en hoe dan ook.
    Bouwproces is bouwproces en ik geniet er altijd van.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Moderator

Standaard

@Saracen: fijn dat je hier een duit in 't zakje wilt doen, maar het posten van je berisping naar aanleiding van mod-kritiek waar die niet paste is eigenlijk gewoon weer zo'nzelfde berisping waard. Dat begrijp je toch wel?

Had 't gewoon on-topic gehouden over hoe met bouwtopics om te gaan...
    Dan had je absoluut geen tweede berisping te vrezen. Nu is 't in de handen van de Algemeen-mods...
    Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
    https://alpha-robot.nl

thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten