Mijn top 10:
Van plaats 10 naar plaats 1:
10. Rooiedirk
Zeer fraai topje, op een fijne LP.
9. Riky
Misschien is het gewoon de mooie foto, ik weet het niet. Maar deze gitaar heeft gewoon wat.
8. Schizo910
Gretsch was een inspiratiebron voor mijn eigen inzending. Dit vind ik de mooiste die ik er tussen zie staan.
7. Eazy G
Een ES in eens een keer een totaal andere kleurstelling dan je gewend bent. Net zoals bij Riky heeft dat babyblauwe wel wat.
6. Orpheo
Ik hou van mooi hout. Ondanks dat ik wat dingen anders zou doen, vind ik het een mooie gitaar geworden.
5. Thijser
Wederom, mooi hout. Eenvoud en tegelijkertijd ook rijkdom. En zelfbouw met slimmigheidjes.
4. DonPingu
Een heel coole gitaar, die je tenminste niet zo vaak voorbij ziet komen. Daar hou ik wel van.
3. Orgasmocaster
Over deze gitaar is denk ik al genoeg gezegd. Schitterend ding.
2. Episua
Ja zo'n rick doet me wel wat. Bijvoorbeeld die headstock. Schitterend dat kleurenspel. Deze vond ik een mooiere kleur hebben dan die van instromaniac, althans op foto.
1. Ponq
Op de valreep van de inschrijving kwam deze nog binnen. Even zitten twijfelen waar ik em zou plaatsen, maar dat het top 10 was, was me meteen duidelijk. Geen gitaar die je vaak tegen komt, prachtig hout, mooie vorm.
Eervolle vermeldingen:
De Guttlins. Naast mijn eigen natuurlijk die van Saf en barno. Het model is en blijft top.
instromaniac: Gave rick!
macwilliams: Zeer gedurfd om een Gibson in de fik te steken. Resultaat is een fraaie top.
groovieguitarguus: Het is dat die slagplaat me zo tegen staat, anders had ie er waarschijnlijk bijgestaan.
Favorieten/bladwijzers