Sorry meneer![]()
Ik weet niet of ik die groene strat nou mooi vind, of lelijk![]()
ach, schijt, dan gooi ik de mijne er ook maar in:
Nee, toch niet, ik gooi er een ander in:
specs?
Bubinga top
mahonie back (honduras,geloof ik)
Mahonie/pau rosa hals
snakewood toets
Novatron pickups van Wizard pickups
houten backplates
flamed maple rings
Het is geen hoogstandje voor de wedstrijd,maar tis wel mijn gitaar, een van de mooisten (en een van de mooiste foto's van een van mijn gitaren), en tja, ach, kijken hoe ver 'mooi hout' deze keer scoort![]()
Laatst gewijzigd door Orpheo; 25 november 2009 om 01:03
Tja die is wel heel mooi Orpheo, de toets, de halsverbinding en de top. Als hij dan ook nog goed zou klinken dan zou het een perfecte gitaar zijn![]()
Te koop:
Marshall 4x12 met originele g12-65's
ik zal het zo zeggen: filtertron squank, paf brul, afhankelijk van de coiltap...ik overwoog het eerst nog om een van m'n 2 nieuwere warmoths te posten, maar toch niet gedaan. de een krijg ik niet mooi op de foto, en de ander krijg nog nieuwe pickups, die het plaatje wat mooier maken. om opnieuw m'n 'koa' in te sturen vind ik idioot. niet 2x hetzelfde (ondanks dat ie met een kahler en 3 dezelfde pups er veel toffer uitziet!).
Laatst gewijzigd door Orpheo; 25 november 2009 om 01:11
Da's toch één van die indertijd onvoltooide Warmoths?
Erg mooi![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Aparte LP zeg, nog nooit gezien zo een....
nee, dit is een crimson guitars-gitaarDe volgende 2 komen later dit jaar aan bod, en ergens voglend jaar zijn die 2 af.
@jay: dit is een custom gebouwde gitaar. als je zoiets als dit in de winkel vindt, ben je een heel knappe kerel
Ik heb nu 2 warmoths hier liggen, waarvan 1 echt AF is, en 1 nu eigenlijk nieuwe pickups moet hebben, en dan is 't klaar lijkt mij. heb alle crappy pickups de deur uit gedaan, en heb nu een set pickups overal in liggen wat veel beter bij mijn spel/smaak en de gitaar past. nu nog het ontstemmen van 2 gitaren oplossen, en ik ben 'a happy camper!" (hoewel ik denk te weten waar 't in zit, effe op spanning laten, en morgen weer checken, wil niet weeeer veel geld erin moeten pompen).
Favorieten/bladwijzers