Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 881 van 1214 EersteEerste ... 381781831871879880881882883891931981 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.801 t/m 8.810 van 12136
    Moderator

Music

Ik hoef toch niet altijd een smilie te gebruiken als ik een geintje maak?
    Maar als we dan toch serieus zijn: wat peter zegt, dit kan wel degelijk kleiner als je dat wil. Kwestie van twee footswitches dicht genoeg bij elkaar om zowel apart als tegelijk in te trappen. Zeker als je niet veel hoeft te schakelen tijdens zingen is dat zeer, zeer goed te doen en het is aanmerkelijk smaller te bouwen.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik vind de switch van je CMW-Fender ook wel erg groot, dat moet toch ook wel kleiner kunnen?
    Verder wel een strakke looper hoor, waar heb je die nou laten maken?
    Ik wil eigenlijk nog eens een custom 3-knops footswitch laten bouwen waarmee ik de Reverb, de Tremolo en de Boost aan en uit kan schakelen. Hierover moet ik Chris nog eens mailen.

De looper heb ik rechtstreeks bij Wobo besteld. Dit is een Pools bedrijf dat erg goede loopers maakt voor weinig geld. Ik heb voor deze 69 euro betaald en het is een erg degelijke looper die met relais werkt. Ik had het pedaal maandag betaald en vandaag al binnen. Erg snelle service dus.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Dat snelle omschakelen gaat uitstekend met iedere kleine looper waarvan de twee switches niet verder dan een schoenbreedte uitelkaar liggen.
    Klopt, maar ik vind dit een wat mooiere optie eigenlijk. En deze looper is niet erg diep, dus ik kan hiermee 3 rijen boven elkaar plaatsen. Dat is ook wel weer een pluspunt. Met een looper in een BB-behuizing gaat dat niet. Verder ben ik bang dat als ik de switches zo dicht op elkaar heb, ik ook beide switches intrap als ik maar 1 wil intrappen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door speedmusic Bekijk bericht
    Een pickle vibe past er wel tussen, of vergis ik me?
    De looper en mercury naar beneden dan kun je de Pickle vibe overdwars er tussen zetten, niet echt estetisch misschien maar moet lukken.
    Ik wil waarschijnlijk ook de Pickle Vibe hebben en die moet ik dan maar ergens tussen zetten. Dat gaat inderdaad nog wel lukken.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik hoef toch niet altijd een smilie te gebruiken als ik een geintje maak?
    Maar als we dan toch serieus zijn: wat peter zegt, dit kan wel degelijk kleiner als je dat wil. Kwestie van twee footswitches dicht genoeg bij elkaar om zowel apart als tegelijk in te trappen. Zeker als je niet veel hoeft te schakelen tijdens zingen is dat zeer, zeer goed te doen en het is aanmerkelijk smaller te bouwen.
    Ik ben ook niet kwaad hoor
    Laatst gewijzigd door Bernd Veenema; 19 november 2009 om 16:13
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernd Veenema Bekijk bericht
    Ik wil waarschijnlijk ook de Pickle Vibe hebben en die moet ik dan maar ergens tussen zetten. Dat gaat inderdaad nog wel lukken.
    Check wel de beschikbare ruimte goed. De pickle is dan wel klein maar met aan weerskanten een haakse plug is ie meteen een stuk groter.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Check wel de beschikbare ruimte goed. De pickle is dan wel klein maar met aan weerskanten een haakse plug is ie meteen een stuk groter.
    neuj, platte haakse pluggen gebruiken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik ben even kwijt of ik de meest recente versie nou al een keer gepost had, maar bij deze dan:

Eenvoudig zelfbouw board dat in een Showmaster case gaat en gebruik maakt van een 12V adapter voor de Tube King, een 9V adapter voor de rest, een spanningsverdubbelaar voor de Dirty Little Secret en de Memory Man heeft een vaste stekker. Houd ik één stroompunt over en het functioneert volledig brom- en storingsvrij.

Keten:
    Korg DT10
    Tees picture wah
    EHX Small Stone
    Klon kloon
    Catalinbread Dirty Little Secret
    Ibanez Tube King
    EHX Deluxe Memory Man (ouwetje)
    Barber Tone Press
    A/B switch als ik met de AC30 speel en kanalen wil schakelen en soms een Ibanez DML als ik extra delay/modulatie wil of met de AC15 speel en dus geen kanalen kan schakelen.
    Gewoon even ter info : welke Klon kloon gebruik jij ? Zelf gemaakt ?
    Werkt die even goed als de originele ? Is die duur ?
    Alvast bedankt voor de info !

Moderator

Music

Info waar je niets aan hebt ben ik bang. Toen ik 'm via eBay kocht was het een kloon volgens het foute schema dat destijds op internet circuleerde (en ook onbevestigd was). Terwijl de bouwer, Art of 59 uit Luxemburg, beweerde dat -ie 'm helemaal zelf gekloond had op basis van een Klon van een vriend van 'm. Nou...dacht het niet. Een gok die slecht uitpakte dus.
    Later is het pedaal, toen het juiste schema bekend was, 'up to specs' gebracht door een bevriende tech en nu is -ie wel zo goed als een origineel. Die gaat ze echter niet voor je bouwen uit respect voor de ontwerper.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Een Klon is niet duur.

Cornish is duur. Zvex is duur. Fulltone is prijzig. Een Klon is krijgen waarvoor je betaalt.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Grappig

Update van mijn pedalboard.... niks eigenlijk.

Ik gebruik nu al een tijd deze opstelling:

Wel wil ik nog een keer kijken naar een wah die beter reageert op stratjes! Maar goed voor eerst werkt dit perfect.
    Laatst gewijzigd door JeroenSchaaf; 20 november 2009 om 16:31
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Mine!

Kustom Amps , G&L Guitars and some pedals,... That's how I rock!!!

Senior Member

Standaard

Mooi bord!

Toch 1 vraagje: kan het deksel van zo'n showmaster er eigenlijk volledig af?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten