Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 387 van 1797 EersteEerste ... 2873373773853863873883893974374878871387 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.861 t/m 3.870 van 17961
    Senior Member

Standaard

Voor zo ver ik weet werden er in 1978 alleen walnoten The Paul's gemaakt.
    Misschien dat hij dat niet mooi vond... de finish van toen kon best wel lelijk worden.
    Of het ja of nee een echte Gibson is... een scherpe foto van de achterkant kop zou helpen.
    En 'm even vasthouden. Gewicht en balans (gewoon de hele "feel") is anders dan een Les Paul.
    "In God we trust, all others pay cash."

Standaard

of het nu een echte gibson is of niet maakt mij niet uit wel vind ik het zonde van de les paul. waar die ook weg komt.

Senior Member

Standaard

Wat vinden jullie hiervan;
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=114153

Is het de prijs waard?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wat vinden jullie hiervan;
    http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...ails&id=114153

Is het de prijs waard?
    Ik vind eerlijk gezegd van niet. 100 euro erbij en je rijd om een nieuwe Fender standard strat

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door highflyers Bekijk bericht
    of het nu een echte gibson is of niet maakt mij niet uit wel vind ik het zonde van de les paul. waar die ook weg komt.
    Is het ook, er is een verschil tussen leuk pimpen en verkloten, deze LP is overduidelijk verkloot.

En ik denk dat er velen zo overdenken, want hij staat al tijden te koop en is gezakt van E 600,00 naar E 350,00.

In originele staat terugbrengen wordt moeilijk en gaat meer kosten dan de gitaat zal opleveren, zeker als hij de originele onderdelen niet meer heeft.

Senior Member

Standaard

Wat is dan een normale prijs voor deze gitaar?

Senior Member

Standaard

Wat is dan een normale prijs voor deze gitaar?
    De Gibson?, op zijn top E 175,00, als de originele parts weg zijn.
    Met de originele parts E 250,00

Let wel body kaalmaken, afgesloten humbucker kamer openfrezen, alle hardware kopen plaatsen, lakken.

een originele levert als die heel mooi is (zoals die van Midwolda) een E 800,00 op, moet de case er wel bij zitten, een The Paul, met de nodige sporen doet op dit moment rond de E 550,00 a E 700,00.

Als je deze Gibson weer in de originele staat terugbrengt lever die krap aan E 500,00 op.

Senior Member

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door benwave Bekijk bericht
    Grappig dat wanneer een forum lid een Gibson in de brand steek de man de hemel in wordt geprezen.....
    En dat die zelfde mensen nu iemand kompleet afzeiken omdat hij zijn simpele mahonie gibson zwart maakt.
    Ik vind hem behoorlijk geslaagd.

Maar de vraag blijft wat is nu de twijfel hier, is het geen Gibson ??
    Dat lijkt mij wel een echte, alleen weet die vent zelf niet waar zijn gitaar van gemaakt is.
    Verder vind ik het wel een geslaagd resultaat en zou ik hem zo kopen maar ik heb mijzelf voorgenomen dit jaar er geen een bij te kopen.
    Dat ik de hemel in ben geprezen heb ik niet zo ervaren wel dat er mensen waren die mijn gitaar leuk vonden. Hij valt toch ook best wel mee toch?
    Morgen komt als het goed is m'n volgende project. Weer een LP dat dan weer wel maar deze gaat niet in de fik. Maar er zullen wel dingen gedaan worden maar hoe rigoreus weet iknog niet.

Senior Member

Standaard

Oeps,

Ik vind de prijs wel iets aan de hoge kant, maar als de specs kloppen, wel een goede Strat die naar mijn mening rond de E 600,00 a E 700,00 mag kosten.

Ik denk dat het belangrijk is, om hem te proberen en afpingelen lukt denk ik wel.
    Dit soort gitaren zijn altijd moeilijker te slijten dan de real deal, ofschoon dit exemplaar heel goed kan zijn en een echte wegmept.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten