Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 6 EersteEerste ... 23456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 55
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    edit: ik zie zojuist de adviesprijs en inderdaad...., VEEEEEELS te duur (naar mijn bescheiden mening).
    http://www.guitarampkeyboard.com/en/84701

1800 pond hier

Senior Member

Standaard

WTF????Buckethead dit is de eerste keer dat ik van hem hoor...... waarom moet iemand in vredesnaam met een fackin' emmer op z'n kop gaan spelen...
    nie goe wies, zal ik maar zeggen...

de gibson vind ik wel vet, hij zou alleen zonder de gekleurde knoppen moeten.....
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Adro Bekijk bericht
    WTF????Buckethead dit is de eerste keer dat ik van hem hoor...... waarom moet iemand in vredesnaam met een fackin' emmer op z'n kop gaan spelen...

de gibson vind ik wel vet, hij zou alleen zonder de gekleurde knoppen moeten.....
    jij hoort nu pas voor het eerst van buckethead en durft 'm meteen te bashen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

de dag dat jij net zo kunt spelen als buckethead, en een signature krijgt, spreek ik je wel weer

Standaard

Ik had ook nog nooit wat van hem gehoord, misschien z'n naam wel eens. Het eerst geposte nummer hier is niet zo mijn ding. Zing er eens iets leuks bij, denk ik dan.
    Maar absoluut een geniaal gitarist, vond ik hier. Die mag van mij op alles spelen; de gitaar (de gibson uit het topic) vind ik daardoor dan ook weer OK.

Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

mijn eerste indruk was.. het is niet een gemodde lp maar een gedegradeerde, bij nader inzien is ie wel vet (al ben ik geen fan van buckethead) maar daar gaat het niet helemaal om, tis gewoon wel een vette gitaar

aldus ik
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Stratjes zijn voor watjes 

Senior Member

Standaard

@Orpheo en @Pannenkoek
    als jullie goed lezen heb ik niks gezegd over genialiteit van de(beste) man zelf.ik heb qua spel er juist niks op aan te merken...
    alleen het feit dat men met masker óf emmers op het hoofd moet gaan spelen om dan toch ergens in uit te blinken vind ik gewoon overbodig.... maar jah, waar iedereen A zeg ik toch altijd Bee...
    hier!!! heb je mijn handtekening.......

Senior Member

Standaard

@Orpheo en @Pannenkoek
    als jullie goed lezen heb ik niks gezegd over genialiteit van de(beste) man zelf.ik heb qua spel er juist niks op aan te merken...
    alleen het feit dat men met masker óf emmers op het hoofd moet gaan spelen om dan toch ergens in uit te blinken vind ik gewoon overbodig.... maar jah, waar iedereen A zeg ik toch altijd Bee...
    waarom draagt slash een hoed?
    die bucket op zen kop das marketing beste man (':
    Fender classic player 60's Mexican stratocaster
    Ibanez artcore Af75 tdg Ivory
    Candela n102
    Record king RD-26

Standaard

dat hij een beetje goed kan shredden verbaasd me niets.heel youtube staat er vol mee.jochies en meisjes van 14 die steve vai e.d. er uitspelen.in de begin jaren tachtig vond ik het spectaculair,maar nu vind ik het een beetje een versnelde herhaling.en doe nog een beetje raar met een masker en maak gekke geluiden als hendrix/zappa en je bent net even anders dan de rest.gave dikke gitaar er bij en het lijkt net echt!begrijp me niet verkeerd.ik ben een shred liefhebber,hou ook van lps,en hij is wat orgineler dan de rest en dat vind ik super.ik had hier nog nooit van gehoord.komt er nu een inplaats van veel haar goed gitaar spelende emmerdragende gitaristen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door acousticmats Bekijk bericht
    waarom draagt slash een hoed?
    die bucket op zen kop das marketing beste man (':
    Ik weet wie het is!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten