Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
Hij is niet terug gekomen met alleen dit topic. Hij heeft eerder gereageerd in een door mij geopend topic. Verder, waarom zou juist hij dit niet mogen posten? Afgezien van het feit dat hij vertrokken is is er toch geen belemmering om toch weer te posten? Waarom niet gewoon een welkom terug? Omdat dit over gibson gaat? Wat maakt dat nou uit? Live & let die toch?

Ik weet dat gitaristen erg betrokken zijn bij hun favoriete merk, zeker die hier rondhangen. Mij maakt het niet zoveel uit dat er bij gibson ingevallen is in ieder geval.

laten we het vredig houden in deze toch al zo door elendige wereld
Niks ervan. Ik heb niets met Gibson maar ook niets met mensen die eerst net doen alsof ze alle wijsheid in pacht hebben, met enige regelmaat uitlatingen doet waar Louis van Gaal zich voor zou schamen, zich dan met een tranen trekkend topic distantiëren van het gepeupel en dan terugkomen met het zoveelste "o, o, wat gaat het fout bij Gibson topic". Werkelijk bezopen.

En die inhoudelijke post, dat je nitro lak kunt oplossen met nagellak remover... hebben we daar speciaal Orpheo voor nodig? Lijkt me niet.

Maar goed, on topic dan maar: er worden zo veel steekrpoeven gedaan en controles uitgevoerd. Ik zie niet in wat hier nu zo speciaal aan is.