idd luke, die had ik ook in mind, maar heb net het stuk olijfessen, dat ik trouwens van oigun heb, uitgezaagd en ik vrees dat het hout te mooi is voor een mega slagplaat, enfin we zien wel
back OT dan maar to gorgious telemaster
idd luke, die had ik ook in mind, maar heb net het stuk olijfessen, dat ik trouwens van oigun heb, uitgezaagd en ik vrees dat het hout te mooi is voor een mega slagplaat, enfin we zien wel
back OT dan maar to gorgious telemaster
haha, hij doet het nog ook!
ik hou van mensen die zich niet laten afdreigen![]()
OK, na een tijdje niets er aan gedaan te hebben (het afplaktape zat al vastgekoekt) Toch maar deze ook weer eens gaan finishen:
De achterkant zwart gespoten en een paar sinaasappels uitgeperst
Een laagje tangerine/lak.....
En een zwarte burst![]()
slik! sexy man!!
Een enorm goede 52 tele buterscotch kleur. De zwarte burst zou wat mij betreft nog iets geleidelijker kunnen maar nitpicking wellicht
Mooi gedaan, die burst!
IRL is het wat meer oranje dan butterscotch... Ik heb de burst iets breder moeten maken omdat er wat stofjes en daarom lichte kratertjes in de burst zaten volgende keer niet meer nat in nat werken.... Met zwart is het wat lastig om hem nog geleidelijker te krijgen, zou er dan eigenlijk een randje bruin tussen moeten spuiten.
Ziet er erg mooi uit.
Zoals jij het schrijft lijkt het allemaal zo gemakkelijk![]()
Het ziet er weer schitterend uit Oigun!
Heb je die burst zo uit de losse hand gespoten of gebruik je daarvoor een soort mal?
Favorieten/bladwijzers