Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 878 van 1214 EersteEerste ... 378778828868876877878879880888928978 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.771 t/m 8.780 van 12136
    Senior Member

Standaard

Leuk gedaan/bedacht, maar of het ook verstandig is Ben wel benieuwd hoe lang dat wit blijft Na een paar keer giggen in een kroeg moeten dat wit wel veranderd zijn in een mooie teringbende.
    Guitars; Gibson ES-335, Gibson SG Classic, Squier Telecaster Affinity, Taylor GS mini Rosewood
    Amps; Koch Studiotone, Marshall Master Lead 5010, Epiphone VJ Head modded Kitty Hawk 1x12 Cab

Senior Member

Standaard

Ja m'n vorige meurde ook al redelijk naar bier maar dat komt wel goed :P

Lap van 2 bij 1 meter voor een tientje ofzo dus nog een zooi over ook (niet dat dat ooi van pas gaat komen waarschijnlijk)

Het lijkt hier nu wel net een slagveld waar 10 muppets gesneuveld zijn dat spul pluist als een dolle

Senior Member

Standaard

vorige week:

en nu heb ik ineens 2 pedal boards":

Ben bezig om de tonelab eruit te werken. Niet omdat ik hem niet goed vind, maar ik gebruik er veel te weinig van live en dan is hij niet meer zo handig als eerst. Dus die houd ik denk ik voor thuis.
    Het "nieuwe" board moet nog een delay, een tremelo en een roatry gaan bevatten. Delay gaat denk ik een carbon copy worden. Tremelo word denk ik een danelectro. Rotary gebruik ik maar voor 1 nummer dus dat word (jawel) ene behringer en er komt nog een volume pedaal. Denk een Boss FV 50

Gaat dat passen op dit nieuwe board? Nee, maar dit is ff als tussen oplossing. Was batterijen zat en deze zag ik op mp staan. Voor de prijs kon je geen voeding kopen. Zelfs geen Harley benton powerplant. Ziet er nu nog allemaal erg rommelig uit, amar dat gaat goed komen in de toekomst.

Senior Member

Standaard

Dit is mijn pedalboard. Er komt nog een kleine looper bij en een Vibe.
    Te koop aangeboden:
    - Danelectro Transparent overdrive V1 voor €50,-
    - SE Electronics SE2200A Microfoon voor €150,-
    - Midiplus Origin 65 midi-keyboard voor €75,-

Standaard

Wow, prachtig board!

Senior Member

Standaard

Maar.... als je de Klon Centaur hebt, heb je toch niet OOK nog de Mercury box nodig??!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Dat lijkt mij trouwens zo'n lekker pedaaltje, die Brunetti!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Nice Bernd!
    ----

// City Of Life //

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Maar.... als je de Klon Centaur hebt, heb je toch niet OOK nog de Mercury box nodig??!!
    Waarom niet? Het zijn twee ontzettend verschillende pedalen hoor..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hugo123 Bekijk bericht
    Dat lijkt mij trouwens zo'n lekker pedaaltje, die Brunetti!
    Tja, ik heb hem vandaag gehoord, maar eerlijk gezegd kon hij mij niet zo bekoren. Een hoop gain, het pedaal gaat bij 'milde instellingen' ook meteen vol gas. De okko diablo vandaag ook gehoord, en dat is wel een kanshebber voor m'n bord!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Waarom niet? Het zijn twee ontzettend verschillende pedalen hoor..

Tja, ik heb hem vandaag gehoord, maar eerlijk gezegd kon hij mij niet zo bekoren. Een hoop gain, het pedaal gaat bij 'milde instellingen' ook meteen vol gas. De okko diablo vandaag ook gehoord, en dat is wel een kanshebber voor m'n bord!
    Die Brunetti is inderdaad een high gain pedaal, de Klon is een soort van clean booster, totaal verschillende pedalen dus.
    De Brunetti is wat mij betreft het beste distortion-pedaal wat ik tot nu toe gehoord heb, maar ik ben geen pedalenfreak, doe meer met midi/19", dus ik ben geen kenner op dat gebied.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten